E.ON, companie mare si principala in furnizarea de servicii de electricitate si gaze naturale in Romania, are un avertisment de ultima ora extrem de serios pentru clientii din toata Romania, iar asta pentru ca le cere sa fie foarte atenti in momentul de fata la ceea ce se intampla cand vine vorba despre achitarea facturilor pe care le primesc.
E.ON vorbeste mai jos despre modlitatile corecte si sigure de achitare a facturilor de consum pe care le primim, iar asta pentru a fi siguri ca nu achitam o suma prea mica, sau prea mare, iar mai apoi sa avem de platit suplimentar, sau sa asteptam sa fie facute regularizari in baza sumelor achitate.
Mai mult decat atat, cei de la E.ON Romania detaliaza mai jos si modalitatea in care trebuie sa fie achitate facturile daca platim prin cont bancar, sau la un partener care scaneaza codurile de bare ale facturilor care ne-au fost emise, astfel ca avem detalii clare cu privire la ceea ce ar trebui sa facem in aceste situatii.
E.ON Romania incearca sa ii ajute pe clientii din Romania sa se descurce mai bine cand vine vorba despre plata facturilor pentru energie electrica si gaze naturale, in contextul in care vorbim despre preturi tot mai mari, chiar si cu plafonare, asa ca e bine sa fiti extrem de atenti la ceea ce facem in acest moment.
Atunci când achiți cu numerar, prezintă factura de consum la automatele bancare sau la punctele de încasare PayPoint, un-doi Centru de Plăți şi Westaco și menționează care dintre codurile de bare dorești a fi scanate, respective ce sumă dorești să achiți, cel pentru factura curentă sau cel pentru sold/total de plată,
Atunci când achiți prin transfer bancar cu ordin de plată, completează următoarele informații: cod de încasare, număr factură și cont bancar E.ON Energie România, așa cum sunt ele menționate în factura E.ON. Atunci când achiți o garanție solicitată în vederea reconectării la furnizare a locului tău de consum, utilizează contul bancar BRD indicat pe contractul de garanție.