ENGIE, una dintre principalele companii care furnizeaza servicii de energie electrica si gaze naturale in Romania, le transmite clientilor din toata tara o instiintare de ultima ora despre care trebuie sa stie imediat, iar asta pentru ca vorbeste despre problemele pe care le-a avut website-ul sau, dar si aplicatia pentru telefoane.
ENGIE vorbeste mai jos despre faptul ca pentru o anumita perioada de timp in cursul acestei zile, website-ul si aplicatia sa au fost indisponibile pentru clientii care au avut nevoie de ele, astfel ca daca ati intampinat problemele acestea, e bine sa stiti ca situatia s-a rezolvat, si ca lucrurile au revenit deja la normal la companie.
Conform celor de la ENGIE Romania, orice am avea nevoie sa facem in momentul de fata, putem sa facem fara probleme, iar asta pentru ca ambele platforne online sunt accesibile, impreuna cu toate functionalitatile asociate, deci nu exista ceva care sa nu poata fi folosit in momentul de fata, cel putin teoretic.
ENGIE Romania are si o serie de optiuni disponibile inclusiv pentru romanii care nu pot sa acceseze platforma sa online in momentul de fata, astfel ca daca va aflati in aceasta situatie, e bine sa stiti ca puteti sa sunati la centrul pentru relatii cu clientii, si veti primi ajutorul de care aveti nevoie de la companie.
UPDATE: Situația a fost remediată, iar site-ul engie.ro și aplicația mobilă MyENGIE sunt din nou disponibile pentru toți utilizatorii. Din motive tehnice, site-ul engie.ro și aplicația mobilă MyENGIE sunt indisponibile pentru anumiți utilizatori. Ne cerem scuze și vă asigurăm că lucrăm pentru a remedia această situație în cel mai scurt timp. Mulțumim pentru înțelegere!
This post was last modified on ian. 31, 2023, 4:31 PM 16:31