ENEL, companie care in momentul de fata are una dintre cele mai mari baze de clienti care platesc pentru servicii de energie electrica si gaze naturale in Romania, a emis o avertizare foarte importanta pentru clientii din toata tara, iar adaca te numeri printre ei, trebuie sa stii chiar acum despre ceea ce vorbeste ea.
ENEL incearca sa aduca in atentia imediata a clientilor din Romania faptul ca in momentul de fata ei trebuie sa fie extrem de vigilenti la fraudele online care au loc, inclusiv cu facturile care sunt emise pentru ei, iar asta pentru ca exista cazuri in care oamenii au fost pacaliti, si au avut banii furati prin aceste metode.
In explicatiile de mai jos, cei de la ENEL Romania vorbesc despre faptul ca anganatii proprii nu le cer clientilor sa plateasca in numerar, si nu incaseaza in numerar sume de la clienti in baza facturilor emise, daca acest lucru nu se face intr-un magazin al companiei, la o casierie, si este emisa o chitanta de plata.
ENEL Romania spune ca in situatia in care am fost pacaliti sa platim cuiva o factura emisa de companie, si nu am primit o dovada a platii, e bine sa folosim instructiunile de mai jos pentru a raporta frauda, si a exista o posibilitate de a recupera banii care au fost platiti, pentru ca factura va trebui platita si la companie.
Plata facturilor emise de către Enel Energie și Enel Energie Muntenia se poate face prin mai multe modalități, inclusiv prin Internet/mobile banking, prin aplicația MyEnel, cât și la kiosk-urile Enel și la partenerii bancari și comerciali. Toate modalitățile de plată sunt disponibile aici. Angajații şi/sau partenerii Enel Energie și Enel Energie Muntenia nu solicită plăți în numerar și nu încasează niciun fel de sume în numerar de la clienți cu privire la facturile emise de către societate.
In cazul în care aveți suspiciuni de fraudă, vă rugăm să ne contactați la telefon 021 9977 (tarif normal) prin e-mail la adresele contacteem.ro@enel.com sau contactee.ro@enel.com sau în scris la adresa poștală Bd. Mircea Voda, Nr. 30, Et. 6, Camera 6.8, Sector 3, București, în atenția Departamentului de Relații cu Clienții.
This post was last modified on feb. 3, 2023, 5:40 PM 17:40