E.ON ii anunta pe clientii din toata Romania in legatura cu serviciul foarte important care este oferit in momentul de fata pentru ei, iar cei care beneficiaza de livrarea de electricitate si gaze naturale vor putea sa se foloseasca de el pentru a-si simplifica interactiunea cu furnizorul de energie zilnic.
E.ON le ofera oricaror clienti din Romania posibilitatea de a folosi un chat accesibil 24/7 pentru a interactiona fie cu un robot virtual, fie cu operatori umani, pentru a afla o varietate de informatii, dar si pentru a intreprinde unele actiuni pentru care ar trebui sa aiba, in mod normal, acces in E.ON MyLine.
Dupa cum puteti vedea si in explicatiile de mai jos, cei de la E.ON Romania descriu foarte clar ce anume putem face folosind acest chat disponibil chiar pe website-ul companiei, asa ca in doar cateva secunde puteti sa facei mai multe actiuni pentru care in mod normal ar fi nevoie de acces in platforma online.
E.ON Romania ofera posibilitatea de a beneficia de unele dintre aceste servicii inclusiv in locatiile sale din toata tara, asa ca decizia finala este la voi pentru modul in care doriti sa va folositi de ceea ce ne este pus la dispozitie de catre companie, dar e bine sa stiti si ce optiuni sunt disponibile in momentul de fata.
Ioana, ghidul tău virtual, știe să răspundă la întrebări generale despre energia ta, iar atunci când ai nevoie, îți face legătura cu un consultant E.ON. Disponibil 24/7, gratuit. Serviciul E.ON Chat nu este disponibil în aplicația mobilă E.ON Myline
Accesează serviciul E.ON Chat gratuit, non-stop și singur poți să: transmiți indexul autocitit, afli cât ai de plată, confirmi plata unui preaviz, afli răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre energie, sau intri în legătură cu un consultant E.ON, de luni până vineri între orele 8-20.