BANCA Transilvania, una dintre cele mai importante institutii financiare din toata Romania, le transmite tuturor clientilor din tara noastra o avertizare foarte importanta despre care trebuie sa stie oricare dintre ei in momentul de fata, pentru ca pot fi in mod direct afectati de ceea ce se intampla, din pacate.
BANCA Transilvania le vorbeste mai jos clientilor despre situatiile in care pot fi apelati de catre persoane necunoscute pentru a li se cere datele personale, avertizandu-i pe oameni ca desi acele persoane se pot prezenta la telefon ca fiind angajati ai bancii, in realitate ele nu sunt, si nu vor decat sa ne fure datele.
Dupa cum puteti vedea si mai jos, avertizarea pe care cei de la BANCA Transilvania au lansat-o pentru clientii din Romania detaliaza numarul de telefon de pe care suna de obicei angajatii sai, insa chiar si asa, banca spune ca numarul de pe care putem fi apelati poate fi similar, si tot trebuie sa fim vigilenti.
BANCA Transilvania spune ca daca la telefon ni se spune ca trebuie sa rezolvam o problema aparuta in relatia cu banca, si ni se cer date personale, ar trebui sa evitam sa mai discutam cu respectiva persoana, si sa contactam banca prin metodele oficiale care ne sunt puse la dispozitie in momentul de fata.
Da, noi, #peopleofBT, comunicăm de multe ori cu clienții prin telefon. Uneori te sunăm când e nevoie, la fel cum suntem non-stop la telefonul 0264 30 80 28. Însă dacă te sună cineva care spune că este X de la BT și îți semnalează o problema în relația cu banca, insistând că poate fi rezolvată imediat dacă iei măsuri comunicând informații confidențiale, cum ar fi coduri de utilizator, parole, coduri de autorizare trebuie să it idea de bănuit.
Cum “creativitatea” e mare în acest domeniu, răufăcătorii îți pot cere, de exemplu, instalarea pe calculator/laptop a aplicației Any Desk și te mai și ajută de la distanță să o faci. Ai mare grijă, nu suntem noi.
This post was last modified on feb. 9, 2023, 8:50 AM 08:50