Masurile E.ON IMPORTANTE care sunt IMPUSE Clientilor din Toata Romania

Masurile E.ON IMPORTANTE IMPUSE Clientilor Toata Romania

E.ON, una dintre companiile cele mai mari care furnizeaza servicii de energie electrica si gaze naturale pentru clientii din toata Romania, ii anunta pe clienti in legatura cu o foarte importanta serie de masuri care trebuie luate de catre ei, daca ajung in situatia de a fi deconectati de la furnizarea serviciilor, in orice moment.

E.ON explica mai jos toti pasii pe care trebuie sa ii parcurga un client din Romania daca ajunge sa fie deconectat de la furnizarea serviciilor de gaze naturale si electricitate, iar daca veti ajunge intr-o asemenea situatie, va trebui sa va uitati cu foarte mare atentie la informatiile care sunt publicate mai jos.

Daca nu urmati toti acesti pasi pe care E.ON Romania ii impune pentru clientii din toata tara, atunci e foarte posibil sa nu fie posibila reconectarea pentru a putea beneficia de livrarea electricitatii, sau a gazelor naturale, asa ca e bine sa cereti si informatii suplimentare de la operator, daca este nevoie de acest lucru.

E.ON Romania nu este singura companie care impune urmarea unei serii de pasi pentru ca un client pentru care s-a facut o deconectare de la servicii sa poata beneficia din nou de furnizarea serviciilor pe care le doreste, asa ca e important sa verificati toate aceste conditii si la furnizorul vostru de energie.

Pentru reluarea furnizării de gaze naturale după deconectare, este necesar să: Achiți integral suma menționată în preaviz. Achiți taxa de reconectare. Asigură-te că ai revizia/verificarea tehnică periodică a aparatelor consumatoare și a instalației de utilizare gaze naturale în termen. În caz contrar, înainte de a solicita reconectarea, e necesar să efectuezi aceste lucrări prin apelarea la un operator autorizat.

Dacă ai mai fost deconectat în ultimul an, e necesar să depui o garanție în contul E.ON, în valoare de echivalentul consumului tău mediu pe o perioadă de 3 luni. Faci o cerere pentru reconectare prin apel telefonic la 0265 200 366 (tarif normal, din orice rețea de telefonie) sau în cel mai apropiat magazin E.ON.