Informarea E.ON ESENTIALA despre care TREBUIE sa Stie Clientii Romani

Informarea E.ON ESENTIALA TREBUIE Stie Clientii Romani

E.ON le transmite clientilor din toata Romania o informare esentiala despre care ei trebuie sa stie chiar acum, iar asta pentru ca in imediata atentie a oricaror clienti care beneficiaza de energie electrica si gaze naturale le este explicat cat se poate de clar cum se inregistreaza platile facute exclusiv online.

E.ON le vorbeste clientilor din toata Romania despre faptul ca in momentul in care fac o plata online prin platforma MyLine, ea este inregistrata imediat cu data platii in momentul in care am platit respectiva suma de bani catre banca, asa ca e foarte important sa tinem minte acest lucru atunci cand achitam vreo factura.

Conform celor de la E.ON Romania, inregistrarea efectiva a platii in contul nostru se face la chiar si 2 zile din momentul in care am platit prin website-ul companiei, asa ca e foarte important sa nu ignorati acest termen, pentru ca trebuie sa aveti rabdare pentru ca banii sa se vada efectiv in cadrul contului de client.

E.ON Romania explica mai jos cat de util poate fi un cont in cadrul platformei MyLine pentru oricare dintre clientii din toata Romania, iar asta deoarece accesul ne faciliteaza posibilitatea de a beneficia de o varietate de servicii care in mod normal nu sunt disponibile decat in locatiile din toata tara, nu si online.

Procesarea plăţii pe portalul E.ON Myline se face rapid și aceasta este considerată ca dată a efectuării plății. Ulterior, transferul sumei în contul E.ON poate dura chiar și 2 zile, în funcție de bancă, moment în care primești și confirmarea plății prin e-mail și/sau prin mesaj în contul tău. În acest timp, statusul plății în contul E.ON Myline este „plată în procesare”, iar acesta se schimbă în „achitat” în momentul în care suma ajunge în contul E.ON.

Dacă dorești să ai acces 24/7, de oriunde la contul tău, descarcă gratuit aplicația E.ON Myline din Google Play, App Store sau Huawei AppGallery și folosește aceleași date pentru acces ca cele utilizate pentru crearea contului pe site-ul eon.ro. Dacă întâmpini probleme legate de contul tău E.ON Myline, ne poți scrie direct pe E.ON Chat.