Raiffeisen Bank, una dintre principalele banci din Romania pe ale carei servicii se bazeaza foarte multi romani in momentul de fata, le transmite acestora faptul ca in momentul de fata exista o serie de servicii care nu sunt functionale, deci nu ne putem baza de ceea ce aveam disponibil multumita lor.
Raiffeisen Bank mentioneaza intr-o pagina de pe website-ul sau, dedicata afisarii de informatii despre starea serviciilor bancare online, faptul ca multiple servicii oferite clientilor din toata Romania nu sunt functionale, fara a oferi totusi si informatii cu privire la natura defectiunilor, sau cand ar urma sa fie rezolvate.
Raiffeisen Bank ne spune ca in momentul de fata serviciile: Smart Market, Smart Mobile pentru clienti persoane fizice si juridice, Raiffeisen Online pentru clienti persoane fizice si juridice, SmartToken, Smart Business, Online IMM si platforma OpenBanking (AISP/PISP/CISP) sunt complet nefunctionale, din pacate.
Asa cum va spuneam si mai sus, din pacate nu exista informatii cu privire la posibilul moment in care aceste servicii vor reveni la normal in ceea ce priveste functionarea, asa ca nu stim cand le vom putea utiliza din nou, cei de la Raiffeisen oferind doar detalii cu privire la faptul ca nu ne putem utiliza de ele.
Raiffeisen deruleaza in mod constant operatiuni de mentenanta pentru serviciile bancare online pe care le ofera insa de aceasta data nu pare sa fie vorba despre vreo operatiune de acest gen, asa ca ramane doar sa asteptam, si sa vedem, cand anume va reveni totul la normal, si de cat timp va fi nevoie pentru ca asta sa se intample.