E.ON, unul dintre principalii furnizori de servicii de energie electrica si gaze naturale pentru romani in momentul de fata, le vorbeste clientilor din toata Romania despre deciziile pe care le-a luat pentru a le facilita contactarea companiei pentru a rezolva orice fel de probleme, a pune intrebari in legatura cu orice situatii, si nu doar atat.
E.ON a creat multiple metode prin care o putem contacta, iar prima dintre ele are in centru posibilitatea de a apela doua numere de telefon care ne pun in legatura cu un operator al companiei, iar cu ajutorul sau putem sa evitam sa ajungem intr-un magazin pentru a afla orice fel de informatii am avea nevoie, si mai mult de atat.
Separat de posibilitatea de a suna la telefon E.ON Romania, avem deasemenea optiunea de a merge in oricare dintre magazinele din tara, fie cu o programare facuta in prealabil, pentru a nu astepta sa fim primiti, fie fara una, indiferent de situatie, optiunea fiind disponibila pentru noi, daca este necesar sa ajungem intr-un magazin.
E.ON Romania ne ofera inclusiv o a treia optiune, care presupune folosirea unui chat de pe website-ul companiei pentru a discuta cu un operator telefonic despre orice fel de probleme am avea, astfel ca putem sa profitam inclusiv de acest lucru, asta desigur daca avem nevoie de ajutor de vreun fel de la companie.
0265 200 366, 0265 200 900. Serviciul Call Center este disponibil nonstop pentru informații sold, facturi și prețuri, confirmare plată preaviz și info despre reconectări. Pentru a lua legătura cu un consultant o poți face de luni până vineri între orele 8-20. Tarif normal, apelabil din orice rețea de telefonie.
Te așteptăm în magazinele noastre de luni până vineri. Accesul în magazin se face doar cu programare în prealabil prin telefon sau online prin serviciul E.ON eBooking. Accesează serviciul E.ON Chat gratuit, non-stop. Serviciul E.ON Chat nu este disponibil în aplicația mobilă E.ON Myline.
This post was last modified on feb. 21, 2023, 5:31 PM 17:31