DACIA Duster 3: NIMENI Nu se Astepta la un Asemenea Anunt de la DACIA

DACIA Duster 3 NIMENI Nu Astepta Asemenea Anunt DACIA

DACIA Duster 3 este asteptat “cu sufletul la gura” de catre faorte multi oameni in momentul de fata, iar asta pentru ca vorbim despre o masina care urmeaza sa reprezinte o revolutie pentru SUV-urile pe care DACIA le vinde in intreaga lume in momentul de fata, ea urmand a veni cu extrem de multe schimbari.

DACIA Duster 3 va fi oferit inclusiv intr-o versiune hibrida de catre cei de la DACIA, insa o versiune electrica nu ar fi in planul companiei, directorul Xavier Martinet afirmand ca este o nebunie sa faci masini electrice de 2/3 tone care sunt conduse zilnic de catre o singura persoana pe distante de doar 50 – 60 de kilometri.

DACIA da practic de inteles ca Duster 3 ar putea fi ultimul model de SUV pe care l-ar mai lansa in cadrul acestei serii, mai ales ca din 2035 productia de masini cu combustie interna va fi interzisa, iar in cazul Bigster lucrurile ar cam trebui sa stea la fel, daca este sa ne ghidam dupa ceea ce spune directorul companiei.

DACIA ar vrea sa se concentreze pe masini electrice de dimensiuni mai mici, care sa fie folosite de oameni in naveta zilnica pana la munca, iar cum Duster 3 si Bigster vor fi masini mari, Spring este prezentat ca fiind viitorul acestei game de produse pentru compania romaneasca, cel putin conform lui Martinet.

DACIA Duster 3 este pregatit in momentul de fata pentru a fi dezvaluit in toamna acestui an, cele mai recente zvonuri indicand faptul ca putem astepta masina intr-o conferinta care ar putea avea loc, cel mai devreme, prin septembrie, insa in reprezentante primele unitati ar trebui sa ajunga in 2024.

“Este o filozofie pe care am demonstrat-o cu Spring, care cântărește 975 kg și intenționăm să rămânem în urmă în viitor. Aceasta este o mașină care circulă în medie 40 km pe zi la o viteză medie de 18 mph. Nu este nevoie de o baterie mare și grea sau de un motor puternic.

Nu are sens. Este o nebunie să permită oamenilor să construiască vehicule de două, trei tone care sunt ocupate de o persoană și care circulă doar 60 de km pe zi. Nu există un singur răspuns la soluțiile de mobilitate în această lume fragmentată, cu mai multe schimbări în următorii 20 de ani decât în ultimii 100. Fiecare trebuie să vină cu punctele sale forte – și dacă încercăm să ne copiem unul pe celălalt, ajungem doar ca copii proaste.”