X

Informarea Auchan de ULTIMA ORA cu SCHIMBARI in Toate Magazinele Romaniei

Auchan, unul dintre cele mai mari lanturi de hypermarket-uri din toata Romania, ii anunta in mod oficial pe clientii din intreaga tara despre schimbarile pe care le face in magazinele sale, ele fiind unele extrem de importante, si asta pentru ca aduc in atentia oamenilor imbunatatirile majore.

Auchan spune ca a inceput remodelarea liniilor de case din magazine si construirea unui parcurs pentru case cu chec-out 100% pentru clientii din Romania, astfel ca se va reduce timpul petrcut asteptand la casele de marcat pentru a plati pentru produsele pe care le cumparam din oricare dintre magazine.

Puteti vedea si mai jos explicatiile pe care cei de la Auchan Romania le au pentru clienti, iar asta pentru ca ele ne aduc in atentie o serie de modificari majore facute in momentul de fata, totul pentru ca in final clientii sa se poata bucura de o experienta cat se poate de buna pentru cumparaturile pe care le fac.

Auchan Romania stie foarte bine cat de important este pentru clienti sa aiba parte de experiente bune cand merg la cumparaturi in magazinele sale, asa ca e bine sa va uitati cu foarte mare atentie la informatiile de mai jos pentru a sti la ce sa va asteptati in cursul saptamanilor si lunilor urmatoare in locatii.

Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, am început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui parcurs 100% self check-out pentru clienți. Datorită noului sistem de case, clienții beneficiază de un timp redus de așteptare la casele de marcat, toate acestea fiind permanent deschise. De altfel, toți angajații din zona caselor de marcat evoluează spre o nouă meserie, cea de consilier, noul lor rol fiind acela de a acorda consultanță și suport clienților. În prezent, 12 dintre magazinele Auchan (hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate MyAuchan) din București, Cluj, Constanța, Brașov, Iași și Timișoara sunt deja echipate cu noul sistem de case, urmând ca până în 2025 acesta să fie disponibil în toate unitățile rețelei.

Evoluția numărului de case self check-out este dovada dinamicii pieței și răspunsul nostru la exigențele de azi ale clienților. Astfel, aceștia vor putea beneficia de un parcurs independent în magazin, accesibil, rapid și simplu, de o soluție adaptată nevoilor lor, cu acceptarea tuturor modalităților de plată și colegi care ajută în cazul în care este nevoie de asistență pentru scanarea produselor. Pentru colegii noștri casieri, ceea ce se schimbă este modul în care relaționează cu clientul, iar activitatea acestora din zona caselor de marcat devine una de suport, comunicare și acompaniere a clienților.

This post was last modified on feb. 26, 2023, 10:09 AM 10:09

Disqus Comments Loading...