Masurile Netflix RADICALE care au fost Luate in ZECI de Tari din Lume

Masurile Netflix RADICALE Luate ZECI Tari Lume

Netflix a luat masuri radicale pentru zeci de tari din intreaga lume, cea mai mare platforma de streaming video la cerere hotarand in mod surprinzator sa faca o serie de schimbari majore, dar care in final par sa dea anumite roade, chiar daca nimeni nu stie cat de sustenabila este strategia pe termen lung, in final.

Netflix a redus preturile abonamentelor cu pana la 50% in peste 30 de tari de pe glob, totul in scopul de a creste numarul abonatilor, chiar daca in materie de incasari diferentele nu vor fi chiar atat de mari, iar strategia companiei americane da roade in materie de crestere a numarului de abonati, si usor a incasarilor.

Netflix a reusit sa-si creasca numarul de abonati intre Q3 2021 si Q3 2022 in diverse regiuni de pe glob cu nu mai putin de 9 milioane de abonamente, o cifra colosal, dar care a generat doar cateva sute de milioane de dolari in incasari in aceasta perioada, insa pentru companie important era sa aiba mai multe abonamente.

In baza cresterilor din ultimul an, Netflix a ajuns la final de Q3 2022 la un numar de aproximativ 220 de milioane de abonati in intreaga lume, si incasari de aproape 8 miliarde de dolari intr-un singur trimestru, insa compania vrea sa creasca si mai mult in cursul anului 2023, iar preturile mici ar putea fi cheia succesului.

Netflix mizeaza pe abonamentele cu reclame, dar si abonamente standard mai ieftine, pentru a-si creste atat numarul de abonati, cat si incasarile, insa ramane de vazut cat succes va avea pe termen lung, chiar daca deocamdata lucrurile par sa mearga in directia pe care o vrea compania americana.

Masurile Netflix RADICALE Luate ZECI Tari Lume incasari abonati