Netflix a luat masuri radicale pentru zeci de tari din intreaga lume, cea mai mare platforma de streaming video la cerere hotarand in mod surprinzator sa faca o serie de schimbari majore, dar care in final par sa dea anumite roade, chiar daca nimeni nu stie cat de sustenabila este strategia pe termen lung, in final.
Netflix a redus preturile abonamentelor cu pana la 50% in peste 30 de tari de pe glob, totul in scopul de a creste numarul abonatilor, chiar daca in materie de incasari diferentele nu vor fi chiar atat de mari, iar strategia companiei americane da roade in materie de crestere a numarului de abonati, si usor a incasarilor.
Netflix a reusit sa-si creasca numarul de abonati intre Q3 2021 si Q3 2022 in diverse regiuni de pe glob cu nu mai putin de 9 milioane de abonamente, o cifra colosal, dar care a generat doar cateva sute de milioane de dolari in incasari in aceasta perioada, insa pentru companie important era sa aiba mai multe abonamente.
In baza cresterilor din ultimul an, Netflix a ajuns la final de Q3 2022 la un numar de aproximativ 220 de milioane de abonati in intreaga lume, si incasari de aproape 8 miliarde de dolari intr-un singur trimestru, insa compania vrea sa creasca si mai mult in cursul anului 2023, iar preturile mici ar putea fi cheia succesului.