E.ON transmite o cerere foarte importanta pentru clientii din toata Romania, iar asta pentru ca le spune ce trebuie sa faca in momentul de fata, si anuntul vizeaza oricare dintre persoanele care beneficiaza de servicii de energie electrica si gaze naturale, iar asta pentru ca informarea este spre binele lor.
E.ON explica mai jos faptul ca poate sa ii ajute pe clientii din toata Romania sa fie mereu la curent cu ceea ce pot, sau trebuie, sa faca pentru a transmite indexul autocitit, daca e cazul, pentru a afla cand se emite o factura, si nu doar atat, website-ul sau avand serviciile potrivite pentru acest lucru in acest moment.
Puteti vedea mai jos ca E.ON Romania explica foarte clar faptul ca prin intermediul website-ului sau putem sa setam notificari pe care sa le primim in momentul in care este nevoie sa transmitem indexul autocitit pentru ca factura pe care o primim sa fie cat mai apropiata de realitate, si a evita regularizari mari.
E.ON Romania vorbeste deasemenea despre faptul ca sistemul MyLine disponibil pentru noi in momentul de fata ne ofera posibilitatea de a accesa o serie de servicii extrem de utile care elimina necesitatea de a mai interactiona cu reprezentati ai companiei, iar mai multe puteti citi pe website-ul companiei.
Tu decizi ce mesaje dorești să primești de la noi. Dacă vrei te notificăm prin e-mail sau în aplicația mobilă E.ON Myline, nimic mai simplu: intră în contul tău E.ON Myline, secțiunea Setări cont, apoi Setări mesaje. Acolo, selectează cum și unde vrei să primești informări despre autocitire. Aplică selecția la toate locurile de consum și gata!