ENEL, sursa de electricitate si gaze naturale pentru milioane de romani din toata tara, le transmite tuturor celor care beneficiaza de serviciile sale un mesaj extrem de important despre care ar trebui sa tie chiar acum, iar asta pentru ca aduce in atentie felul in care putem rezolva problema contoarelor blocate.
ENEL explica mai jos procedura prin care ar trebui sa trecem peste problema unui contor blocat, oferind informatii inclusiv cu privire la problemele principale care ar putea sa fie afisate de catre un contor care este defect, deci putem sa ne facem si o idee destul de clara cu privire la anumite probleme atunci cand ele apar.
Daca se intampla sa avem probleme cu un contor defect, cei de la ENEL Romania ne recomanda sa contactam compania prin orice fel de metoda, inclusiv prin email, iar asta pentru ca numai asa putem sa avem contorul inlocuit, eventual, daca avem nevoie neaparata de acest lucru de la companie.
ENEL Romania nu este singura companie de la care putem beneficia de un contor pentru masurarea consumului de energie, iar asta pentru ca toate sunt capabile sa ne furnizeze asa ceva, insa e bine sa stim si ce trebuie sa facem in momentul in care cel pe care il avem deja instalat se strica, si ar trebui sa fie inlocuit.
Cele mai întâlnite defecțiuni ale contoarelor electrice sunt: contor blocat, lipsă afișaj, salt index sau înregistrare eronată (consum exagerat). Dacă ai observat la contorul tău una dintre acestea, te rugăm să ne contactezi pentru a transmite operatorului de rețea solicitarea de verificare contor sau înlocuirea acestuia.
Solicitarea de verificare contor poate fi transmisă prin MyEnel sau la adresa de email oficiala, unde te rugăm să ne precizezi seria de contor, tipul defecțiunii, precum și un număr de telefon de contact. Clientul poate opta în momentul verificării contorului în teren pentru trimiterea acestuia în laboratorul metrologic, semnând pe documentul dat de operatorul de rețea cu această ocazie.