ENEL, furnizor de multiple servicii de energie care vizeaza milioane de clienti din toata Romania in momentul de fata, ii anunta in mod oficial pe clientii din intreaga tara in legatura cu ceea ce pot, si trebuie sa faca, pentru a beneficia de facturi mai corecte pentru energie in momentul de fata, intr-un context economic dificil.
ENEL le spune romanilor din toata tara ca pot beneficia de facturi mai corecte la energie daca decid sa transmita indexul autocitit catre companie pentru a-l avea inregistrat si inclus in factura de consum lunara care este emisa de catre companie, astfel ca platim exact cat consumam, iar la regularizare nu vom avea ceva in plus de plata.
Explicatia pe care ENEL Romania o ofera mai jos pentru clientii din Romania are menirea de a ii ajuta sa ii ajute sa inteleaga cum poate fi transmis mai usor indexul autocitit, website-ul companiei fiind o metoda extrem de usoara, insa desigru ca putem sa facem acest lucru inclusiv prin telefon, daca dorim asta.
ENEL Romania vrea sa ii ajute pe toti clientii din tara sa beneficieze de facturi cat mai corecte, nu mai mici, iar asta pentru ca transmiterea indexului autocitit nu ne va aduce facturi mai mici la energie, ci doar unele care sunt in concordanta cu ceea ce consumam in fiecare luna, iar asta e important pentru multi romani.
Iti punem la dispozitie multiple modalitati de inregistrarea a valorii Indexului. Alege varianta potrivita pentru tine: 1) Contul MyEnel – secțiunea Index. 2) Autocitire se poate transmite in continuare GRATUIT, la urmatoarele numere de telefon: 0800 07 08 09, pentru clientii care au incheiat in regim reglementat contractele de furnizare a energiei electrice pe Serviciul Universal (clientii in regim de serviciu universal, clientii inactivi si clientii preluati in regim de ultima instanta).
0800 07 07 01, pentru clientii care au incheiat pe piata concurentiala contractele negociate de furnizare a energiei electrice si/sau a gazelor naturale incheiate pe Piata concurentiala Enel si contractele de furnizare a gazelor naturale. 3) Prin apel Call Center 021.9977 (numar cu tarif normal, program L-V 8.00-20.00 si S: 8.00-13.00). 4) Prin modalitatea de inregistrare a indexului, oferita de distribuitorul tau.