ENEL, compania cu peste 3 milioane de clienti care a decis sa-si vanda activele din Romania, ii notifica pe romani in legatura cu ceea ce ar trebui sa stie imediat, iar asta pentru ca ofera informatii importante in legatura cu modul in care putem afla informatii despre facturile care ne-au fost emise.
ENEL spune ca asistentul sau virtual de pe website ne ajuta sa vedem toate facturile care ne-au fost emise de catre companie, si care inca nu au fost achitate de catre noi, soldul complet neachitat impreuna cu facturile achitate anterior fiind listate de catre companie in platforma pe care oricine o poate accesa.
In cazul in care nu ati stiut despre Asistentul virtual pe care ENEL Romania il are pe website-ul sau, acesta a fost gandit pentru a furniza o varietate de informatii importante cu privire la produsele pe care compania le furnizeaza, dar si cu privire la consumul total, transmiterea indexului autocitit, sau stabilirea conventiei de consum.
ENEL Romania are si o aplicatie dedicata prin care ofera mai multe informatii cu privire la toate aceste lucruri, doar ca de pe telefoanele iPhone si Android, asa ca daca nu vreti sa accesati website-ul, puteti sa folositi aplicatia care ar trebui sa aiba o functionalitate cel putin similara cu cea de pe website acum.
Verifică facturile la energie electrică sau gaze naturale pe care le ai de achitat ori află totalul pentru fiecare dintre ele cu ajutorul serviciului online Asistentul Virtual!
Găsești Asistentul Virtual în pagina de contact și, după ce îl accesezi, alege opțiunea „Află soldul”, apoi tastează codul de plată (îl găsești pe prima pagină a facturii, în câmpul „Detalii necesare plății”) și ți se vor afișa toate facturile de plată. Ulterior, le poți achita tot online, simplu, rapid și în deplină siguranță!