ENGIE a decis sa publice pentru clientii din toata Romania o foarte serioasa atentionare cu privire la facturile pe care le primesc, iar asta deoarece in imediata lor atentie este adusa o noua explicatie cu privire la diferentele care pot sa apara intre sumele de plata de pe facturile normale si cele de regularizare.
ENGIE explica mai jos faptul ca acest lucru se datoreaza unei neactualizari constante a informatiilor privind indexul de consum autocitit, astfel ca in aceasta situatie este foarte important sa transmitem datele de consum lunar catre companie, pentru ca la regularizare sa nu apara diferente mari de plata.
Conform celor de la ENGIE Romania, este necesar sa modificam inclusiv conventia de consum pentru ca in ea sa apara doar informatii exacte cu privire la consumul pe care il inregistram in fiecare luna, ceva ce ne poate ajuta sa platim exact ceea ce consumam, iar la regularizare sa nu existe diferente prea mari.
ENGIE Romania are pe website-ul sau explicatii detaliate cu privire la ceea ce inseamna facturile de regularizare, transmiterea indexului autocitit, sau conventia de consum, astfel ca e foarte important sa le analizam pentru a avea tot timpul date cat mai exacte cu privire la ceea ce trebuie sa facem.
Diferențele pot apărea atunci când nu transmiți lunar indexul autocitit, care să reflecte consumul înregistrat la locul de consum. Astfel, în cazul în care apar diferențe mari între consumul estimat și cel înregistrat, poți solicita modificarea convenției de consum (stabilită la încheierea contractului), astfel incat să fie adaptată consumului efectiv de la locul de consum.
În cazul în care ai sesizat o eroare în citirea indexului de către operatorul de distribuție, ne poți contacta prin formularul de contact disponibil pe website sau prin telefon, la numărul de Call Center 021.9366, iar noi vom verifica și remedia situația cu operatorul de distribuție.