Netflix, de departe cea mai mare platforma de mesagerie din SUA in momentul de fata, a luat o serie de masuri foarte importante pentru utilizatorii din intreaga lume, iar acum ele incep sa-si vada roadele, pentru ca vorbim si despre primele date legate de succesul pe care ele l-au inregistrat.
Netflix a lansat noi abonamente care le permit utilizatorilor sa se bucure de preturi mai mici pentru abonamentele create in vederea vizionarii de filme si seriale din platforma, iar conform primeleo date vis-a-vis de succesul lor, se pare ca oamenii sunt intr-adevar interesati de ceea ce au acestea de oferit acum.
Netflix ar fi inregistrat deja peste 1 milion de abonati pentru abonamentele cu reclame care sunt disponibile in momentul de fata, cel putin in SUA, numarul celor interesati sa vada continut cu reclame fiind suficient de mare pentru debutul acestui tip de abonamente, iar el ar putea creste in lunile urmatoare.
Desi cei de la Netflix au lansat aceste noi tipuri de abonamente cu ceva dificulati, si un numar initial mic de abonati care au fost dispusi sa le accepte, in final compania se bucura de un real succes cand vine vorba despre tranzitia catre aceste tipuri de abonamente, dar aceasta este doar una dintre modificarile majore facute.
Netflix lucreaza deasemenea in paralel si la alte schimbari importante pe care multi dintre abonatii sai le asteapta cu mare interes, dar si unele care nu bucura prea multa lume, iar toate vor fi lansate treptat in intreaga lume, pe masura ce se va considera ca trebuie sa fie disponibile pentru diversi oameni.