ENEL, de care peste 3 milioane de romain au nevoie in fiecare luna pentru a beneficia de servicii de energie electrica si gaze naturale, a emis un anunt de ultima ora cu o explicarie foarte importanta pe care ar trebui sa o stie daca sunt interesati sa isi confirme platile pentru facturile care au fost emise pana acum.
ENEL explica mai jos faptul ca pe website-ul sau exista un Asistent Virtual care ofera posibilitatea de a confirma foarte rapid o plata facuta in afara sistemului MyENEL, adica la o banca, sau alt partener care poate inregistra platile pentru aceste facturi, confirmarea lor in sistemele companiei facandu-se in mod normal mult mai dificil.
Explicatia de mai jos oferita de catre ENEL Romania se aplica pentru orice fel de factura care a fost emisa de catre companie pentru clientii din toata tara, deci nu conteaza unde locuiti, ce valoare are factura, sau cum ati platit-o la un tert, puteti folosi acest sistem in momentul de fata pentru a confirma foarte rapid plata voastra.
ENEL Romania ne ofera posibilitatea de a ne bucura de mai multe servicii cand vine vorba despre Asistentul Virtual, iar asta deoarece compania are dorinta de a ne oferi cea mai buna experienta posibila pentru ca noi sa ne platim facturile la timp, si sa nu ajungem in situatia in care vom avea serviciile suspendate.
Vrei să confirmi o plată pe care ai făcut-o către noi? Te ajută Asistentul Virtual din pagina de contact! Ca să accesezi Asistentul Virtual, intră pe pagina dedicata și selectează butonul albastru „Discută cu un expert” aflat în josul paginii, în partea dreaptă.
Apoi, confirmă plata făcută către noi prin selectarea opțiunii „Vezi confirmarea plății” și introducerea codului de plată (îl găsești pe prima pagină a facturii de energie, în câmpul „Detalii necesare plății”).
This post was last modified on mart. 24, 2023, 5:17 PM 17:17