E.ON, una dintre companiile cele mai importante de pe piata de energie din Romania in momentul de fata, ii anunta in mod oficial pe clienti in legatura cu ceea ce trebuie sa faca in momentul in care au fost notificati in legatura cu faptul ca operatorul de distributie a serviciilor lor nu a reusit sa faca citirea contorului.
E.ON explica mai jos faptul ca in aceasta situatie, este obligatoriu sa urmam pasii care sunt mentionati notificare pentru a ii permite operatorului sa faca citirea consumului in mod corect, iar asta pentru ca in baza ei se emite si factura de regularizare pe care compania ne-o trimite la anumite perioade pentru plata.
Daca nu lasam operatorul de distributie sa faca citirea consumului, atunci exista riscul sa nu se emita o factura care sa reprezinte realitatea, ceea ce desigur ca ne poate aduce in situatia de a plati mai mult, sau mai putin, decat ceea ce avem de fapt de platit la E.ON Romania, iar aceasta nu este tocmai o situatie in care vrea sa se afle cineva.
E.ON Romania nu este singura companie de la care vedem mesaje de acest gen in momentul de fata, iar asta pentru ca exista si alte companii care furnizeaza energie in Romania, si care le recomanda clientilor sa actioneze in acelasi mod pentru a fi siguri de faptul ca platesc in mod corect facturile emise.
Dacă ai fost notificat că Operatorul de Distribuție (OD) din zona locului tău de consum NU a reușit să facă citirea contorului de măsură, te rugăm să urmezi pașii menționați în notificare, pentru a programa o nouă citire sau pentru a transmite indexul.
Altfel, riști emiterea unei facturi de estimare care să nu reprezinte întocmai consumul realizat sau chiar deconectarea din furnizare a locului tău de consum.