E.ON aduce in atentia imediata a clientilor din Romania o informare extrem de importanta cu privire la facturile care le sunt emise in mod constant de catre aceasta, iar asta pentru ca se vorbeste despre modul in care ele trebuie achitate in mod corect, astfel incat banii sa ajunga acolo unde trebuie, in final.
E.ON vorbeste mai jos despre modul in care trebuie sa ne uitam pe facturi la codurile de bare pe care acestea le au, astfel incat sa fie facuta achitarea acestora in mod corect, in functie de codul de bare potrivit, si sa platim fie soldul curent, fie soldul total pe care il avem inclusiv din lunile anterioare.
In cazul explicatiilor de mai jos, cei de la E.ON Romania vorbesc destul de clar care este diferenta dintre aceste tipuri de coduri de bare, si de ce trebuie sa fim atenti atunci cand facem diverse plati, iar asta pentru ca e posibil sa nu achitam totdeauna soldul total pe care-l avem de platit, ci doar o parte din acesta.
E.ON Romania ofera si pe website-ul sau informatii detaliate cu privire la modul in care putem achita facturile care ne-au fost emise, astfel ca este foarte important sa fim atenti la toate detaliile legate de modalitatile de plata, pentru a nu ajunge in situatia de a avea emise facturi cu restante de plata.
În partea de jos de pe prima pagină a facturii de consum E.ON apar 2 coduri de bare, astfel: Codul de bare factură curentă – adică valoarea de plată aferentă celei mai recente luni încheiate și Codul de bare total de plată (sold) – reprezintă valoarea totală de plată/soldul, care poate include pe lângă valoarea facturii curente și sume restante sau sume achitate în plus/în avans dacă ai achitat mai mult decât valoarea facturilor transmise.
Dacă nu există sume restante sau sume achitate în avans, atunci valoarea înscrisă în cele două coduri de bare va fi identică (la fel și codurile de bare). Dacă soldul este 0 sau o valoare negativă, cu minus, înseamnă că nu ai nimic de plată pe acel loc de consum.
This post was last modified on mart. 26, 2023, 11:57 AM 11:57