BANCA Transilvania atrage atentia clientilor din toata Romania in momentul de fata, iar asta pentru ca le vorbeste despre ceea ce trebuie sa stie oricare dintre ei cu prioritate, si daca va uitati cu atentie la informatii, puteti vedea ca ni se explica foarte clar ce trebuie sa facem daca am pierdut un card, sau acesta a fost furat de catre cineva.
BANCA Transilvania ne explica mai jos, foarte clar, pasii pe care trebuie sa ii parcurgem daca ajungem intr-o asemenea situatie, iar asta pentru ca in cazurile de acest gen este foarte important sa actionam la timp, pentru a nu risca sa avem banii furati de catre vreo entitate necunoscuta la vreun moment dat.
Masurile pe care BANCA Transilvania ni le cere sa le facem cu prioritate dupa ce descoperim faptul ca un card ar fi fost furat, trebuie luate de indata, iar asta pentru ca rapiditatea ne poate asigura nu doar de limitarea pierderilor financiare, ci si de recuperarea eventualilor bani furati, deci trebuie sa actionam foarte rapid.
BANCA Transilvania explica o serie de masuri care, in esenta, sunt aplicabile pentru orice alta banca, si orice fel de alt card bancar, sa ca nu trebuie sa le priviti altfel decat cu foarte mare atentie, si sa incercati sa le tineti minte, sau sa adaugati acest articol la favorite, pentru a sti ce sa faceti daca ajungeti intr-o asemenea situatie.
Nu-ți mai găsești cardul, ți-ai pierdut cardul ? Blochează urgent cardul. O poți face prin mai multe modalități: BT Pay, Selectare card, Setări, Blocare card. BT Visual Help (0264 308 000, Accesare link primit prin SMS, Blocare card și solicitare reemitere card).
BT24 Mobile Banking, Carduri, Schimbă starea cardului. BT24 Internet Banking, Carduri, Vizualizare card, Modificare stare card. NeoBT, Produse, Cardurile mele, alegi cardul și apoi opțiunea Blochez/deblochez un card. Sau sună-ne la 0264 308 028, colegii nostri de la Call Center sunt pe poziții 24/7.
This post was last modified on mart. 27, 2023, 1:21 PM 13:21