E.ON, grupul de energie cu cel mai mare numar de clienti din toata Romania in actualul moment, isi anunta clientii in legatura cu masurile oficiale pe care ANRE a decis sa le ia pentru milioane de oameni din intreaga tara, iar asta pentru ca ele sunt in analiza in momentul de fata, si urmeaza sa fie puse in aplicare oficial.
E.ON le transmite tuturor romanilor in momentul de fata ca noile reglementari ale ANRE se aplica pentru toti romanii din intreaga tara, dar si pentru toti furnizorii de servicii de energie, astfel ca inclusiv ENEL, ENGIE, Delgaz, si altii, vor trebui sa respcte tot ceea ce a decis agentia guvernamentala in mod oficial.
ANRE face toate aceste modificari special pentru a ii ajuta pe romani sa fie mult mai bine protejati cand vine vorba despre facturile de energie electrica si gaze naturale pe care E.ON Romania, ENEL, Engie, sau altii, le emit, pentru ca pot exista situatii in care ele nu sunt chiar atat de corecte precum ar trebui sa fie.
E.ON Romania stie foarte bine cat de important este pentru toti oamenii sa beneficieze de servicii corecte de energie electrica si gaze naturale, la preturi corecte, dar si cu facturi care sa reflecte realitatea, astfel ca este obligata sa respecte deciziile ANRE, si sa le puna in aplicare de indata, asa cum face intotdeauna.
Nu credem că există român care să nu fi pronunțat cel puțin o dată în ultimii 2 ani, ce se întâmplă pe piața energiei ? De ce devin tot mai de neînțeles facturile noastre de consum ? De ce avem atâtea informații pe factură ? Cât ne costă de fapt fiecare kilowatt consumat? Ce drepturi am eu ? Dar furnizorul care îmi trimite facturi ?
Ei bine, toate s-au întâmplat ori au fost menționate în mass-media ca urmare a unor modificări legislative. Acestea au venit fie direct de la Guvernul României prin OUGuri, fie direct de la ANRE al cărei rol este de a stabili regulile pieței de energie. Regulile se aplică atât pentru noi, consumatorii, dar și pentru cei 3 jucători importanți ai acestui sistem.