E.ON, unul dintre grupurile de energie principale din Romania, cu un numar foarte mare de clienti care beneficiaza de serviciile sale in momentul de fata, le explica tuturor clientilor din Romania faptul ca daca rimesc cu intarziere facturile pentru serviciile care sunt oferite, exista cateva solutii pe care le pot pune in aplicare.
E.ON explica mai jos faptul ca, desi in mod normal facturile ar trebui sa fie livrate la timp pentru clientii din Romania, pot aparea situatii in care ar putea exista intarzieri la livrarea acestora, insa exista optiuni pentru a evita neprimirea lor, si neplata in timp util, astfel incat serviciile sa nu fie deconectate.
Conform celor de la E.ON Romania, mai toate implica o creare a unui cont in cadrul platformei online pe care compania o are, acolo putand fi activata si primirea facturii in format electronic, ea fiind expediata prin email, dar exista posibilitatea inclusiv de a o vedea acolo, separat de alte informatii importante.
E.ON Romania ne transmite inclusiv faptul ca putem sa aflam valoarea facturii si daca apelam serviciul sau de relatii cu clientii, acesta fiind disponibil la numerele de telefon de mai jos, pana la ora 20:00, in fiecare zi, asa ca putem sa ne folosim inclusiv de aceasta optiune pentru a afla rapid cat avem de platit.
Ce fac daca factura de consum ajunge la mine cu intarziere ? iți creezi un cont personal online în E.ON Myline și să activezi factura electronică (adică, renunți la primirea facturii tipărite prin poștă) și astfel, o vei primi pe e-mail și în contul tău imediat după emitere, fără nicio întârziere. O soliciți unui consultant accesând E.ON Chat.
O soliciți unui consultant E.ON din magazinul cel mai apropiat; o soliciți prin apelarea serviciului Call Center la telefon 0265 200 366 sau 0265 200 900, de luni până vineri între orele 8-20. (tarif normal, din orice rețea de telefonie).
This post was last modified on apr. 17, 2023, 3:35 PM 15:35