Netflix: Vestile Extrem de PROASTE pentru Milioane de Oameni din Lume

Netflix Vestile Extrem PROASTE Milioane Oameni Lume

Netflix, platforma de streaming video la cerere cu peste 200 de milioane de abonati din intreaga lume, cel mai mare numar de pana acum, are o serie de vesti foarte proaste pentru cei care foloseau parolele altora pentru a accesa platforma in orice moment, iar asta pentru ca masurile de impiedicare a acestor practici vor fi extinse.

Netflix a anuntat ca in urma primelor 3 luni de implementare a schimbarii prin care restrictioneaza accesul la conturile din platforma doar pentru utilizatorii care platesc efectiv pentru cont, si cei din propria casa, numarul abonatilor a crescut cu 1.75 milioane, veniturile crescand deasemenea, deci numarul tarilor in care ea va fi implementata, va creste.

Netflix spune ca in Canada, Portugalia, Spania si Noua Zeelanda a avut succes cu implementarea acestui proiect, fiind multumita de rezultate, astfel ca in acest al doilea trimestru din 2023 va extinde numarul tarilor in care ii va obliga pe cei care nu plateau pentru acces in platforma de streaming video la cerere, sa o faca.

Efectul pe care acest proiect l-a avut in aceste tari a fost invers celui inregistrat in unele tari din America Latina in care Netflix a derulat un proces similar, astfel ca acum este increzatoare ca implementarea in alte tari europene va genera un succes si mai mare, care in final ar trebui sa aduca si mai multi bani companiei.

Netflix nu are deocamdata anuntata o lista clara a tarilor in care urmeaza sa interzica impartirea parolelor cu prietenii, astfel ca ramane de vazut cum va fi extins acest sistem, dar si cat de mult succes, sau insucces, se va dovedi a avea totul dupa ce va fi implementat la o scara mai larga in alte tari europene importante.

“Partajarea plătită este o altă inițiativă importantă ca partajarea pe scară largă a contului (+100 de milioane de gospodării) subminează capacitatea noastră de a investi și de a îmbunătăți Netflix pentru membrii noștri plătitori, precum și de a ne construi Afaceri. Suntem mulțumiți de rezultatele lansărilor noastre din primul trimestru în Canada, Noua Zeelandă, Spania și Portugalia,
întărindu-ne încrederea că avem abordarea corectă.”