BANCA Transilvania, unul dintre grupurile financiare foarte mari din Romania si din Europa de Est, directioneaza spre clientii sai din Romania o atentionare cu privire la ceea ce ar trebui sa stie oricare dintre cei care-i folosesc serviciile in momentul de fata pentru orice fel de plati, tranzactii, sau pastrarea banilor in siguranta.
BANCA Transilvania explica in atentionarea de mai jos ceea ce ar trebui sa stie romanii cand vine vorba despre ceea ce vad pe retelele de socializare, iar asta pentru ca in cadrul lor sunt distribuite foarte multe informatii false, si exista entitati care isi asuma in mod, nu tocmai legal, imaginea bancii cand comunica acoo.
Avand in vedere ca in ultima vreme exista foarte multe atacuri cibernetice bazate pe fraude online, ceea ce transmite BANCA Transilvania este extrem de important pentru a fi siguri ca nu ajungem in situatia in care sa ne fie furate datele personale, sau banii, de catre o entitate necunoscuta, ceea ce ar fi extrem de serios.
BANCA Transilvania isi da silinta sa-i ajute pe clientii din Romania sa evite sa ajunga intr-o asemenea situatie inainte ca ei sa piarda bani, iar asta pentru ca in anumite situatii este imposibila recuperarea sumelor de bani furate de catre hackeri, iar asta poate genera probleme extrem de mari pentru foarte multi oameni, din pacate.
E-mail-uri care par din partea băncii sau a unui reprezentant BT s-ar putea să nu fie de la noi. Nu răspundeți acestor mesaje, nu accesați link-urile pe care le conțin, chiar dacă au un subiect care poate atrage atenția, precum: Mesaj important, Suspendare cont.
Social media pe Facebok, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok sau Pinterest avem doar pagini oficiale și echipe dedicate care să te ajute atunci când ți-e mai la îndemână să iei legătura cu noi așa. Când îți solicităm numele și numărul de telefon, în mesaj privat, e doar pentru a putea lua rapid legătura cu tine.