ENEL, companie care este parte dintre unul dintre cele mai mari grupuri energetice din Europa, avand peste 3 milioane de clienti activi la ora actuala in Romania, a decis sa-i notifice in mod oficial pe clienti in legatura cu o decizie importanta pe care a luat-o, actualizand pagina dedicata asistentului digital cu informatii despre servicii.
ENEL vorbeste mai jos despre faptul ca acest asistent virtual din cadrul website-ului sau ne ofera posibilitatea de a afla foarte rapid informatii cu privire la serviciile pe care le ofera grupul de energie, fara a merge intr-unul dintre magazinele sale, si fara a mai apela telefonic vreunul dintre numerele de contact existente.
Puteti vedea mai jos si faptul ca ENEL Romania ne explica foarte clar faptul ca incepand de acum exista in cadrul website-ului sau informatii cu privire la modalitati prin care putem eficientiza consumul de energie pentru a reduce si mai mult cheltuielile, separat de alte sfaturi pe care compania le-a mai oferit pana acum.
ENEL Romania spune deasemenea ca exista in cadrul website-ului sau si informatii cu privire la plafonarea preturilor pentru energie electrica si gaze naturale, aceste informatii extrem de importante fiind puse la dispozitia romanilor pentru ca ei sa stie ce se intampla, si in ce masura pot beneficia de aceste privilegii.
Știi că am actualizat recent Asistentul Virtual integrat în chatul existent pe pagina de contact a website-ului ? Acccesează-l de fiecare dată când dorești să afli idei prin care să-ți eficientizezi consumul de energie electrică de acasă, să vezi confirmarea unei plăți efectuate către noi.
Să descoperi informații utile despre plafonarea prețurilor la energie electrică și gaze naturale ori să intri în legătură cu un consultant Enel. Accesează-l, selectează opțiunea dorită și începe interacțiunea cu noi! Îți stăm la dispozițe de luni până vineri, între 09:00 și 17:00!
This post was last modified on mai 11, 2023, 5:36 PM 17:36