BRD Romania: Decizia Oficiala cu o ATENTIONARE Anuntata Clientilor Romani

BRD Romania Decizia Oficiala ATENTIONARE Anuntata Clientilor Romani

BRD Romania ii anunta pe clientii din toata Romania in legatura cu o decizie oficiala, care vine cu o atentionare foarte importanta, iar asta pentru ca incearca sa le puna in vedere tuturor celor care inca mai folosesc platforma MyBRD, faptul ca ea urmeaza sa se inchida in perioada imediat urmatoare, asa cum se stia.

BRD Romania explica mai jos ca faza finala de inchidere a acestor servicii a fost initiata, astfel ca oricine inca nu a facut trecerea la platforma YOU BRD, va fi obligat sa o faca, pentru a se putea bucura in continuare de serviciile de internet si mobile banking pe care banca le ofera pentru oricare dintre clientii din Romania.

Puteti vedea mai jos si cateva explicatii pe care cei de la BRD le ofera pentru oricare dintre clientii romani, care sunt dornici sa faca trecerea spre platforma YOU BRD, procesul de inrolare putand fi facut destul de simplu si usor de catre romani, astfel ca merita sa va uitati cu foarte mare atentie la optiunile oferite.

BRD se afla in proces de inchidere a platforme MyBRD de cativa ani de zile, oferind acces la YOU BRD pentru foarte multa lume, de foarte multa vreme, asa ca oricine inca nu a facut trecerea la noua platforma de mobila banking, trebuie sa o faca de urgenta, altfel va ramane fara acces la serviciile de care are cu adevarat nevoie.

Din această săptămână am intrat în faza finală a închiderii serviciilor MyBRD pentru clienții persoane fizice, care se va încheia în prima parte a săptămânii viitoare. Noua platformă YOU BRD va rămâne unicul serviciu de bancă la distanță pentru clienții persoane fizice.

Bine de știut:  Clienții cu Carte de Identitate românească și un card BRD activ își pot descărca imediat aplicația YOU BRD din AppStore, Google Play și App Gallery și se pot înrola de la distanță. Clienții aflați în altă situație sunt invitați în cea mai apropiată unitate BRD pentru activarea aplicației YOU. Atenție, în procesul de înrolare trebuie folosite adresa de email și numărul de telefon înregistrate la bancă