Explicatia E.ON cu o IMPORTANTA Informare Dedicata Clientilor din Romania

Explicatia EON IMPORTANTA Informare Dedicata Clientilor Romania

E.ON, una dintre cele mai importante companii de energie care activeaza in Romania la ora actuala, ofera o explicatie foarte importanta cu privire la o informare despre care ar trebui sa stie foarte multi clienti, iar asta pentru ca ea le aduce in atentie cum pot confirma plata unui preaviz pentru deconectarea de la servicii.

E.ON detaliaza foarte clar mai jos ce anume trebuie sa faca un client care trebuie sa confirme plata uneia, sau a mai multor, facturi din cauza careia se poate face deconectarea de la servicii, iar asta pentru ca in anumite situatii, acest proces poate crea extrem de multe batai de cap pentru foarte multi clienti.

Procedura prin care putem confirma plata unor facturi pentru evitarea deconectarii se poate face foarte simplu, cei de la E.ON Romania oferindu-ne si o serie de optiuni foarte simple prin care putem realiza acest lucru la nevoie, iar asta pentru ca este nevoie ca totul sa fie cat mai simplu de facut de catre noi.

E.ON Romania nu deconecteaza foarte usor clientii care au restante la serviciile care le sunt oferite, insa e bine sa stiti ca se intampla si acest lucru, si ca e posibil sa ramaneti fara electricitate pentru o perioada destul de lunga de timp, asa ca e recomandat sa aveti grija multa atunci cand primiti un preaviz de la companie.

Cum confirm plata unui preaviz pentru evitarea deconectării la E.ON ? Online, prin accesarea „Servicii și ajutor” – „Vreau să confirm plata unui preaviz”. Prin serviciul E.ON Chat, cu textul „preaviz” și efectuarea pașilor indicați. printr-un apel telefonic* la 0265 200 900 și efectuarea pașilor indicați. Prin transmiterea unui SMS (mesaj text*) la 3730 cu textul PLATA urmat de codul de încasare.

Confirmarea de plată a preavizului duce la amânarea deconectării cu 4 zile, timp alocat pentru procesarea plății. Codul de încasare apare pe factură și în contul E.ON Myline, este compus din 10 cifre și începe cu cifra 2 sau 9. *Număr cu tarif normal, din orice rețea de telefonie/Număr scurt cu tarif normal din orice rețea de telefonie.