BANCA Transilvania, una dintre institutiile financiare foarte mare din toata Romania la ora actuala, le transmite clientilor din diverse colturi ale tarii o informare oficiala despre care trebuie sa stie, iar asta pentru ca ea le aduce in atentie ceea ce ar trebui sa stie cand vine vorba despre protejarea datelor si a cardurilor.
BANCA Transilvania explica mai jos ce ar trebui sa facem in momentul in care am primit un email, sau SMS, suspect prin care ni se cer datele personale, cele ale cardurilor, sau cele de logare in platformele de internet si mobile banking, adica asa cum se intampla in foarte atacuri cibernetice bazate pe phishing.
Intr-o situatie de acest gen, BANCA Transilvania ne recomanda cu desavarsire sa ignoram orice fel de cereri venite prin metode de acest gen, pentru ca ele nu au in centru banca, ci entitati necunoscute, deci trebuie sa fim extrem de vigilenti, si sa nu ne cedam datele personale, mai ales daca nu stim unde ajung ele.
BANCA Transilvania ofera solutii inclusiv pentru cei care au cedat datele personale si au devenit victimele unui atac de tip phishing, iar asta pentru ca se poate intampla si acest lucru, iar intr-o situatie de acest gen putem cere ajutorul bancii pentru a avea rezolvate problemele cu care ne confruntam la acel moment.
Ai primit un e-mail sau un SMS suspect în care ți se solicită date personale, număr de card sau date de logare în Internet Banking BT24/Neo BT, însă nu le-ai introdus ? Anunță-ne de urgență despre acest mesaj (la Call Center 0264 308 028 sau în orice unitate BT). Este posibil să îți solicităm să ni-l trimiți.
Șterge mesajul/SMS-ul respectiv. BT nu îți va solicita niciodată astfel de date prin e-mail/SMS și acestea sunt posibile tentative de fraudă/phishing.
This post was last modified on mai 14, 2023, 11:35 PM 23:35