BANCA Transilvania: 2 IMPORTANTE Noi AVERTISMENTE pentru Clientii din Romania

BANCA Transilvania 2 IMPORTANTE Noi AVERTISMENTE Clientii Romania

BANCA Transilvania transmite in mod oficial 2 foarte importante noi avertismente pentru clientii din Romania, iar asta pentru ca ele sunt gandite sa aduca in atentia milioanelor de oameni din intreaga tara, ceea ce trebuie sa stie in legatura cu skimming-ul si evitarea transformarii intr-un caraus de bani pentru persoane rau intentionate.

BANCA Transilvania vorbeste mai jos despre skimming-ul cardurilor bancare, o problema din cauza careia cardurile pot fi copiate/clonate cu aparatura speciala, iar in urma acestui proces, copiile pot fi folosite la bancomate pentru retragerile de bani, ori la POS-uri pentru plati care nu sunt autorizate de catre noi in vreun fel.

In ceea ce priveste carausii de bani, BANCA Transilvania explica mai jos cat de serioasa este aceasta problema, si de ce romanii trebuie sa evite sa cada in capcanele de acest gen, iar asta pentru ca vorbim despre situatii in care romanii pot deveni victimele unor persoane rau intentionate, care vor profita de noi.

BANCA Transilvania nu este la primele avertismente de acest gen transmise clientilor din Romania, iar asta pentru ca de-a lungul timpului le-a mai vorbit romanilor despre pericolele generate de catre fraudele de acest gen, asa ca e bine sa fim vigilenti, si sa nu cadem in plasa celor care vor sa ne faca rau cu orice pret.

Clonarea cardurilor (skimming). Cardurile fizice pot fi clonate. Cu alte cuvinte, sunt copiate datele stocate pe bandă magnetică a cardului prin dispoziție electronice speciale. Odată furate informațiile, răufăcătorii le pot folosi pentru a retrage sume de bani de la bancomat sau pentru shopping online.

O persoană te roagă să transferi niște bani și îți oferă comision atractiv ? Poate fi o înșelătorie. Cărăuș de bani este persoană care primește și transferă, în numele și pentru alte persoane, bani primiți ilegal, în schimbul unui comision. erifică bine de tot anunțurile cu mesaje atractive, primite prin e-mail, văzute pe anumite site-uri de angajare sau din social media, precum: Vrei să faci bani ușor?, Vrei să faci bani de acasă ?