Sorin Grindeanu transmite 3 foarte importante anunturi de ultima ora, ministrul PSD al Transporturilor vorbim despre masurile care au fost luate in ultimele zile, prima avand in centru deschiderea unui punct provizoriu de trecere a frontiere cu Republica Moldova, la Bumbata, judetul Vaslui, el urmand a fi folosit, in principal, de vehicule mici.
Sorin Grindeanu vorbeste si despre noi proiecte de infrastructura in Romania, iar asta pentru ca ele au in centru atat caile ferate, cat si autostrazile, scopul fiind de a le dezvalui milioanelor de romani faptul ca inca se lucreaza la dezvoltarea infrastructurii din Romania, indiferent de ace tip ar fi aceasta.
“Am deschis astăzi un Punct provizoriu de Trecere a Frontierei cu Republica Moldova, la Bumbăta, județul Vaslui! Acesta va permite inițial trecerea autovehiculelor de maximum 3,5 tone, iar după finalizarea lucrărilor, în data de 30 iunie, vor putea circula pe aici și autovehicule de mare tonaj. #CNAIR a construit un drum care asigură legătura DN 24A cu Punctul de Trecere a Frontierei (PTF) și a amenajat platforma necesară activităților de frontieră, iar MApN a construit un pod de pontoane peste Prut.
Punctul Provizoriu de Trecere – a cărui realizare a costat 13,2 milioane de lei (alocați de la Bugetul de Stat)- reprezintă o alternativă la PTF Albița, care este la ora actuală extrem de aglomerat. În paralel, am început demersurile pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și ulterior construcția în această zonă a unui Punct de Trecere definitiv a frontierei cu Republica Moldova.
A fost semnat astăzi al 70 lea #protocol între #CNAIR și autoritățile locale. Continuăm cooperarea pentru dezvoltarea infrastructurii prin protocolul semnat astăzi cu CJ #Buzau și Primăria Vernești pentru construcția unui pasaj pe #DN10. Scopul investiției- în valoare de aproximativ 20 de milioane de lei (finanțată prin #PNRR)- este eliminarea unor puncte periculoase la trecerile la nivel cu calea ferată.
Pasajul va avea aproximativ 120 de metri, iar prin Studiul de Fezabilitate se va stabili amplasamentul optim. Potrivit calendarului de derulare estimat Studiul de Fezabilitate trebuie elaborat până în vara anului viitor, iar construcția trebuie finalizată până la sfârșitul anului 2025. A fost desemnat astăzi constructorul ultimului din cele 13 loturi ale #A7 (finanțate prin #PNRR)!
După reevaluarea ofertelor și după respingerea contestației de către Curtea de Apel București, #CNAIR a desemnat câștigătorul contractului pentru #Lotul3 (Pietroasele-Municipiul Buzău) al Autostrăzii Ploiești-Buzău (secțiune a A7). După semnarea contractului, constructorul turc va avea la dispoziție 1,15 miliarde de lei (fără TVA) și 20 de luni pentru finalizarea lucrărilor și deschiderea circulației pe cei 13,9 km. Pe acest lot urmează să fie construite inclusiv 8 poduri și un pasaj cu lungimea de 1,26 km.”
This post was last modified on mai 23, 2023, 11:38 PM 23:38