BANCA Transilvania transmite o nota de informare cu o atentionare care ii vizeaza pe toti clientii sai din Romania, iar asta pentru ca vorbim despre o foarte importanta informatie care le pune in vedere angajatilor companiei faptul ca trebuie sa fie extrem de atenti la momentele in care li se solicita datele firme.
BANCA Transilvania le pune in vedere oamenilor ca daca primesc vreun mesaj prin email, retele de socializare, SMS, sau chiar telefon, o solicitare de a furniza datele complete ale firme, dar care pare sa vina de la un angajat al bancii, ar trebui sa fie atenti, si sa nu isi dea datele, daca nu sunt siguri ca identitatea persoanei este cea declarata.
Daca exista totusi situatia in care compania are datele modificate, atunci BANCA Transilvania, le recomanda antreprenorilor sa-si actualizeze informatiile, pentru ca ei sa poata interactiona in mod normal cu banca, si sa nu aiba serviciile restrictionate, pana in momentul in care isi actualizeaza datele companiei.
BANCA Transilvania explica deasemenea faptul ca actualizarea datelor personale ale clientilor este o masura de precautie cu privire la siguranta tranzactiilor, iar asta pentru ca asa banca se asigura de faptul ca nu vor aparea incidente foarte serioase cu privire la fraude si furturile de bani din conturi.
Dacă primești de la noi vreun e-mail prin care ți se solicită datele firmei, care pare de la BT, dar nu poți vedea/verifica dacă este sau nu de la unul dintre angajații băncii, s-ar putea să nu fim noi. Însă, dacă apare vreo modificare în cazul companiei tale – denumire, domeniu de activitate, structura acționariatului, ai la îndemână o cale sigură, online, și anume site-ul băncii.
Actualizarea datelor/Actualizez datele firmei. Este o măsura de precauție privind siguranța tranzacțiilor prin BT. Este o măsură de control și împreună respectăm prevederile legislative în vigoare (Legea nr. 129/2019 și Regulamentul Băncii Naționale a României nr. 2/2019).