E.ON isi anunta in mod oficial clientii din toata Romania in legatura cu o serie de probleme care ii afecteaza in mod direct la ora actuala, iar asta pentru ca din cauza unor dificultati pe care le resimte Facebook, se pare ca si unele dintre serviciile pe care le ofera compania in Romania sunt afectate intr-o anumita masura.
E.ON le dezvaluie clientilor din toata tara faptul ca din cauza problemelor cu care se confrunta Facebook, si platforma E.ON MyLine este afectata intr-o, cam, egala masura, astfel ca pana se rezolva problemele retelei de socializare, si platforma online a grupului de energie va avea probleme de functionare.
Mai jos aveti cateva explicatii oferite de catre cei de la E.ON Romania cu privire la modalitatile prin care putem accesa platforma E.ON MyLine de pe oricare dintre dispozitivele pe care le avem, iar asta pentru ca exista multiple solutii care ne sunt puse la dispozitie, si e bine sa profitam de oricare dintre ele.
E.ON Romania vine cu aceasta atentionare la ora actuala, pentru ca exista multi clienti care folosesc platforma MyLine pentru diverse servicii, asa ca este foarte important sa nu ignoram aceasta informare pentru a fi siguri ca putem sa ne folosim in continuare de toate serviciile care ne sunt puse la dispozitie oficial.
Ne pare rău, se pare că #Facebook nu se înțelege zilele acestea cu E.ON Myline! Până ce se remediază acest conflict, nu uita că poți accesa contul tău de client E.ON Myline: de pe orice dispozitiv; folosind adresa de e-mail al utilizatorului și parola setată; sau accesând website-ul. Dacă nu mai știi parola contului Myline, sau vrei să o schimbi, urmează pașii din acest video.