Netflix are foarte multe seriale populare pe care le pune in distributie pentru milioane de oameni din intreaga lume, iar in cazul unuia extrem de popular, a luat o decizie surpriza, iar asta pentru ca a lansat, impreuna cu un cunoscut producator de bere fara alcool, o bere speciala pentru fanii The Witcher, din SUA.
Netflix colaboreaza impreuna cu Athletic Brewing Company pentru a pune in distributie in SUA berea pe care o vedeti mai jos, ea fiind lansata de catre companie cu descrierea pe care o puteti citi mai jos, si se pare ca e un sortiment special facut pentru fanii The Witcher, care vor sa savureze ceva special cand se vor uita la sezonul 3.
Avand in vedere ca Netflix pregateste lansarea sezonului 3 din The Witcher, oferirea unor produse tematice de acest gen poate fi o idee buna pentru a aduce fanii in spiritul serialului, insa aceasta este prima oara cand compania ofera un produs de acest gen, cel putin pentru acest serial extrem de popular.
Netflix a incheiat aceasta colaborare cu Athletic Brewing Company doar in SUA, deci nu vorbim despre disponibilitate inclusiv pe alte piete, insa desigur ca e foarte posibil ca berea sa ajunga si in alte tari, inclusiv in Europa, adusa de catre diversi producatori, pentru fanii The Witcher, si nu doar atat.
Geralt’s Gold este un Helles legendar inspirat de The Witcher de la Netflix. Numit după iubitul său anti-erou, Geralt din Rivia, este un toast pentru destin și pentru toți cei care îl îmbrățișează. Are corp mediu și foarte aromat, cu note de citrice și florale deasupra unui nas de piersici coapte. O dulceață plăcută de malț rotunjește palatul și echilibrează o combinație dinamică de hamei Warrior, Chinook, Centennial și Simcoe. Cu o turnare aurie strălucitoare și o aromă frumos nuanțată, este la fel de intrigant și neted ca Geralt însuși. Realizat în colaborare cu Netflix.