Netflix anunta in mod oficial impactul major al unor decizii care au fost intens criticate de catre intreaga lume, iar totul vine ca o surpriza majora pentru foarte multa lume, si asta deoarece intens criticata modificare privind obligatia de a nu mai partaja parolele conturilor cu alte persoane, are un impact pozitiv major pentru companie.
Netflix a inregistrat in SUA cea mai mare crestere a numarului de abonati noi, de la debutul pandemiei de Coronavirus incoace, iar asta dupa ce a decis sa oblige abonatii sa nu-si mai partajeze parolele, iar pe cei care foloseau parolele altora, sa activeze abonamente pentru a vedea filmele, serialele, documentarele, din platforma.
Doar in zilele de 26 mai si 27 mai, Netflix a inregistrat 200.000 de noi abonati in SUA, adica fix dupa ce a impus obligatia de a nu mai partaja parole cu oricine, cresterea fiind una substantiala pentru companie, insa trend-ul a continuat in raport cu cel al celor 60 de zile anterioare, numarul abonarilor crescand cu 100%.
Netflix pare sa aiba un succes urias cu aceasta strategie de a obliga oameni din intreaga lume sa-si faca abonamente in platforma, iar cu o estimare de 100 de milioane de case in care sunt folosite conturile din platforma, fara a avea un abonament dedicat, exista o baza uriasa de potentiali clienti din care poate genera venituri.
“Acestea depășesc vârfurile înregistrate de Antena înregistrărilor observate în timpul blocării inițiale din SUA Covid-19 în martie și aprilie 2020. Pe baza celor mai recente date disponibile, Netflix a înregistrat aproape 100.000 de înscrieri zilnice atât pe 26 mai, cât și pe 27 mai.
Înscrierile la Netflix au ajuns la 73.000 în acea perioadă, o creștere de +102% față de media anterioară de 60 de zile. Acestea depășesc vârfurile antenei de înscriere observate în timpul blocajelor inițiale din SUA pentru Covid-19 în martie și aprilie 2020.”