BANCA Transilvania, una dintre bancile cele mai mari si mai importante din Romania la ora actuala, a luat hotararea sa ii notifice pe clientii din tara noastra cu privire la faptul ca, daca au nevoie, atunci exista posibilitatea de a modifica limitarile in ceea ce priveste tranzactionarea folosind aplicatiile, sau platformele bancii.
BANCA Transilvania explica mai jos faptul ca putem folosi aplicatiile pentru iPhone si Android, sau chiar platforma online a institutiei financiare, pentru a modifica aceste limitari, insa daca nu avem acce sla ele, atunci exista optiunea de a suna la Call Center pentru a cere ajutorul angajatilor bancii in acest proces.
Conform celor de la BANCA Transilvania, aceste limitari pot afecta diverse tipuri de operatiuni, cum ar fi platile la POS in magazine, platile online, retragerile de la ATM-uri, inclusiv pentru suma totala zilnica, sau numarul total de tranzactii zilnice, astfel ca ni se recomanda sa fim foarte atenti la limite.
BANCA Transilvania explica in cadrul website-ului sau mai multe in legatura cu ceea ce se intampla, din punct de vedere al modificarilor pentru limitele care sunt impuse pentru tranzactii, sau retragerile de la ATM-uri, astfel ca daca vreti mai multe detalii, ar fi bine sa va uitati cu atentie la toate informatiile oferite.
Limitarile privind tranzacționarea pot fi modificate prin aplicațiile BT sau cu ajutorul echipei Call Center (0264 308 028). Limitările poți să le faci pe tipuri de operațiuni: plată la POS în magazine, plată online, retragere ATM și pe număr de tranzacții per total. Îți poți alege și intervalul de timp pe care dorești să limitezi tranzacțiile.