X

ATENTIONARE a BCR Romania care Vizeaza Multi Clienti Romani Acum

BCR Romania, una dintre principalele institutii financiare care activeaza in Romania la ora actuala si are un numar foarte mare de clienti la nivel local, a decis sa-i atentioneze pe toti. O face in legatura cu ceea ce trebuie sa faca pentru a isi proteja cardurile bancare impotriva celor care vor sa le fure, si exista multi care vor sa faca asta.

BCR Romania explica mai jos ceea ce trebuie sa facem pentru a ne asigura de faptul ca nimeni nu ne poate face rau prin furtul datelor noastre bancare, in special cele legate de carduri. Sfaturile care vin de la banca acum, au menirea de a ne arata ca vrea sa ne protejeze, dar ele trebuie sa fie privite ca fiind unele ce trebuie respectate.

Informatiile care vin de la BCR in ceea ce priveste securitatea cardurilor se aplica pentru orice fel de carduri, de la oricare dintre bancile din Romania, asa ca puteti sa va folositi de ele oricum doriti. Este important, totusi, sa nu ignorati informatiile, pentru ca ele ar putea fi de foarte mare folos pentru voi in protejarea banilor.

Protejarea cardurilor bancare impotriva furturilor de bani

BCR ofera informatiile acestea pentru ca ele pot ajuta clientii sa-si tina banii in siguranta, mai ales ca uneori este imposibil de recuperat vreo suma de bani care a fost furata. Pe website-ul bancii exista mai multe tipuri de informatii similare despre cum ne putem proteja eficient, si este bine sa va uitati cu atentie la toate.

Semnează cardul pe verso în chenarul rezervat în acest scop, în momentul primirii acestuia, folosind un pix cu pastă; Distruge plicul ce conţine codul PIN primit de la bancă după ce l-ai memorat;  NU scrie niciodată codul PIN pe spatele cardului; NU introduce codul PIN pe site-uri de internet şi nu-l divulga telefonic.

Protejează cu mâna introducerea codului PIN în orice situație în care efectuezi tranzacţii; Păstrează cu grijă cardul şi nu dezvălui informaţiile specifice de identificare (număr card, data expirării, nume, etc) altor persoane, chiar dacă acestea sunt sau se prezintă drept angajaţi ai Băncii; NU răspunde niciodată mesajelor primite via SMS / e-mail prin care ţi se solicită date personale (numărul de card, data expirării cardului, codul PIN).

This post was last modified on iul. 6, 2023, 6:33 PM 18:33

Disqus Comments Loading...