Netflix aduce in atentia sutelor de milioane de oameni din intreaga lume, nu doar a romanilor, o greseala colosala pe care o pot face fara sa isi dea seama, dar si cum o pot repara rapid, in centru fiind fraudele online, si accesarea unor website-uri, sau aplicatii necunoscute, in care ne partajam informatiile personale.
Netflix explica mai jos de ce nu trebuie s afacem acest lucru, dar si ce trebuie sa facem rapid pentru a rezolva problema, si pentru a ne proteja mai bine pe viitor, pentru a nu ajunge intr-o situatie similara, ceea ce este extrem de important pentru foarte multi dintre cei care folosesc platforma de streaming.
Ce se întâmplă dacă am făcut deja clic pe un link sau am distribuit informații personale ?
- Schimbați-vă parola Netflix cu una nouă, puternică și unică pentru Netflix.
- Actualizați-vă parola pe orice alte site-uri web sau aplicații unde ați folosit aceeași combinație de e-mail și parolă.
- NOTĂ: Pentru a vă ajuta să vă păstrați conturile în siguranță, este mai bine să nu utilizați aceleași combinații de e-mail și parole pentru niciun site web sau aplicație.
- Contactați instituția dvs. financiară dacă ați introdus informații de plată, deoarece este posibil să fi fost compromisă.
- Redirecționați mesajul la phishing@netflix.com cu pașii de mai sus.
Care sunt cele mai bune modalități de a-mi păstra informațiile în siguranță ?
Aveți grijă de fiecare dată când primiți un e-mail sau un mesaj text prin care se solicită informații personale.
- Nu faceți clic pe un link dacă nu sunteți sigur de el; accesați direct site-ul web al companiei.
- Nu trimiteți niciodată informații personale sau sensibile din punct de vedere financiar prin e-mail.
- Verificați adresa expeditorului pentru a vedea dacă pare legitimă.
- Pe un browser de computer, plasați cursorul peste orice link înainte de a face clic pe ele pentru a vedea adresa URL. Asigurați-vă că linkurile ajung unde vă așteptați.
- Instalați software antivirus pentru a vă proteja dispozitivele și informațiile personale.