Netflix, de departe cea mai mare platforma de streaming video la cerere din intreaga lume, la ora actuala, a decis sa aduca in atentia tuturor oamenilor care platesc pentru abonamente, ceva ce nu ar trebui sa fie foarte usor trecut cu vederea de catre ei, iar asta pentru ca vorbim despre securitatea conturilor.
Netflix explica mai jos faptul ca trebuie sa fim extrem de vigilenti cand vine vorba despre securitatea conturilor noastre, si daca primi un email care ne spune ca ar exista o conectare noua in contul nostru, trebuie sa actionam imediat si sa delogam necunoscutii din cont, apoi sa schimbam parola contului.
Am primit un e-mail care spunea că a existat o nouă conectare la contul meu
Dorim să vă ajutăm să vă păstrăm contul în siguranță, așa că vă trimitem un e-mail ori de câte ori există o nouă conectare la contul dvs. Netflix de pe un dispozitiv nou. Este posibil ca locația conectării să nu fie o potrivire exactă cu locația dvs. actuală, deoarece se bazează pe adresa IP pe care o folosește dispozitivul dvs., iar ora afișată este ora locală a noii conectări.
Dacă nu recunoașteți această conectare, vă recomandăm să vă schimbați imediat parola. Pentru a vă schimba parola, vă puteți trimite un e-mail de resetare a parolei sau un mesaj text (SMS).
Consultați Cum să vă păstrați contul în siguranță pentru mai multe sfaturi pentru a vă păstra informațiile în siguranță.
Folosește o parolă pentru Netflix pe care nu o folosești în altă parte
Parola dvs. ar trebui să fie:
- Diferit de ceea ce folosești pentru orice alte site-uri web sau aplicații
- Cel puțin 8 caractere
- Un amestec de litere mari și mici, numere și simboluri
- Nu este ușor de ghicit – cum ar fi „parolă”, „12345678” sau folosiți orice informații personale (nume, ziua de naștere, adresă)
Un manager de parole poate facilita ținerea evidenței parolelor unice.