WhatsApp le transmite in mod oficial utilizatorilor sai din intreaga lume un mesaj foarte important cu privire la ceea ce se intampla in momentul de fata cu aplicatia pe care o ofera, iar asta deoarece in atentia oamenilor este adus faptul ca ea ofera protectie end-to-end pentru conversatiile pe care le facem.
WhatsApp explica mai jos ce fel de protectie ofera la ora actuala pentru conversatiile de care se bucura oamenii, iar asta pentru ca vorbim despre masuri care au menirea de a ii ajuta sa se bucure de conversatii pe care nimeni nu le poate citi, ceea ce desigur ca este o veste extrem de buna, pana la urma.
Despre criptarea end-to-end
Confidențialitatea și securitatea sunt în ADN-ul nostru, motiv pentru care am integrat criptarea end-to-end în aplicația noastră. Când sunt criptate end-to-end, mesajele, fotografiile, videoclipurile, mesajele vocale, documentele, actualizările de stare și apelurile dvs. sunt protejate împotriva căderii în mâini greșite.
Mesaje personale
Criptarea de la capăt la capăt a WhatsApp este utilizată atunci când conversați cu o altă persoană folosind WhatsApp Messenger. Criptarea de la capăt la capăt asigură că numai tu și persoana cu care comunicați puteți citi sau asculta ceea ce este trimis și nimeni dintre ele, nici măcar WhatsApp. Acest lucru se datorează faptului că, cu criptarea end-to-end, mesajele dvs. sunt securizate cu un lacăt și numai destinatarul și dvs. aveți cheia specială necesară pentru a le debloca și a le citi. Toate acestea se întâmplă automat: nu este nevoie să activați setări speciale pentru a vă securiza mesajele.
Mesaje de afaceri
Fiecare mesaj WhatsApp este protejat de același protocol de criptare Signal care securizează mesajele înainte ca acestea să părăsească dispozitivul tău. Când trimiteți mesaje unui cont de afaceri WhatsApp, mesajul dvs. este livrat în siguranță la destinația aleasă de companie.
WhatsApp consideră că conversațiile cu companiile care folosesc aplicația WhatsApp Business sau care gestionează și stochează mesajele clienților sunt criptate de la capăt la capăt. Odată ce mesajul este primit, acesta va fi supus propriilor practici de confidențialitate ale companiei. Afacerea poate desemna un număr de angajați, sau chiar alți furnizori, pentru a procesa și a răspunde la mesaj.
Unele companii1 vor putea alege compania-mamă a WhatsApp, Meta, pentru a stoca în siguranță mesajele și a răspunde clienților. Deși Meta nu va folosi automat mesajele dvs. pentru a informa reclamele pe care le vedeți, companiile vor putea folosi chaturile pe care le primesc în propriile scopuri de marketing, care pot include publicitate pe Meta. Puteți oricând să contactați compania respectivă pentru a afla mai multe despre practicile sale de confidențialitate.
This post was last modified on aug. 3, 2023, 3:36 PM 15:36