CEC Bank le transmite un mesaj urgent clientilor din toata Romania in momentul de fata, iar asta pentru ca le aduce in imediata atentie un pericol extrem de serios pe care ie nu ar trebui sa il ignore, deoarece atacurile de tip phishing continua in aceasta perioada si pot avea consecinte extrem de nefaste.
CEC Bank le explica mai jos tuturor clientilor din Romania ca nu solicita vreodata, prin SMS, sau e-mail, informatii confidentiale cu privire la conturile personale pe care clientii le au la banca, ori cu privire la conturile de companie la care acestia au acces si care ar trebui sa fie protejate eficient.
CEC Bank: Mesajul URGENT privind un Pericol Serios pentru Toti Clientii
In aceeasi idee, CEC Romania nu ne cere informatii cu privire la numerele cardurilor bancare, codurile PIN ale acestora, conturile de utilizator, sau parolele folosite in aplicatiile de plati electronice, deci nu trebuie sa furnizam absolut nimanui aceste tipuri de informatii, pentru ca nu trebuie sa le cunoasca altcineva.
CEC Romania incearca prin aceste mesaje sa ii faca pe romani sa constientizeze pericolul la care se expun deoarece le transmit unor necunoscuti datele lor personale, iar daca se fura bani, e posibil ca banca sa nu ne poata ajuta sa recuperam sumele care au fost luate de catre hoti.
Îți reamintim faptul că CEC Bank NU îți solicită niciodată, prin intermediul SMS-urilor sau e-mail-urilor, informații bancare confidențiale (referitoare la conturile personale sau ale companiei pe care o reprezinți în relația cu banca) și nici numere de card sau coduri PIN, conturi de utilizator sau parole folosite în aplicațiile de plăți electronice.
This post was last modified on sept. 5, 2023, 8:40 AM 08:40