Raiffeisen Bank, una dintre principalele banci care activeaza in Romania la ora actuala, avand capital austriac, a decis sa-i informeze pe toti clientii sai, printr-o notificare de ultim moment, in legatura cu o serie de masuri pe care le ia pentru imbunatatirea sistemelor pe care le foloseste pentru oferirea serviciilor bancare.
Raiffeisen Bank explica in mod oficial faptul ca in cursul noptii de 17 septembrie va efectua o serie extinsa de lucrari de mentenanta pentru serviciile pe care le ofera pentru toti clientii din Romania si e important ca toata lumea sa stie ceea ce urmeaza sa fie pus in aplicare de catre institutia financiara.
Raiffeisen Bank: ATENTIE! Notificare de ULTIM MOMENT pentru Clientii din Romania
Conform celor de la Raiffeisen Romania, incepand cu ora 00:01 a zilei de 17 septembrie 2023 si pana la ora 06:00, banca isi instiinteaza clientii in legatura cu faptul ca servicii precum: tranzactiile online cu carduri de debit online, la POS si bancomate, sau cu carduri de credit la aparatle MFM, urmeaza sa fie indisponibile.
Raiffeisen Romania mai spune si ca Smart Mobile pentru toti clientii, Smart Token, Raiffeisen Online, Smart Business, Online IMM, Open Banking, dar atat call center-ul, cat si asistentul virtual Ana, urmeaza sa fie indisponibile in noaptea de 17 septembrie, 2023, asa ca e bine sa aveti in vedere si acest lucru.
Raiffeisen Bank deruleaza in mod regulat lucrari de mentenanta pentru serviciile pe care le ofera pentru clientii din toata Romania, asa ca nu este neobisnuit ceea ce vedem la ora actuala, asa ca e bine de stiut ceea ce urmeaza sa se intample, pentru a fi pregatiti cand serviciile vor fi indisponibile.