CEC Bank, institutie financiara de care foarte multi romani depind acum pentru servicii financiare, a decis sa-i atentioneze pe clienti in legatura cu ceea ce ar trebui sa stie dupa o serie de modificari facute pentru aplicatia dedicata telefoanelor iPhone si Android, asa ca e bine sa aveti in vedere acest lucru.
CEC Bank explica mai jos faptul ca incepand de acum nu mai putem solicita coduri de activare pentru serviciul de Mobile Banking prin intermediul aplicatiei CEC dedicata telefoanelor iPhone si Android, astfel ca acest lucru poate fi realizat la ora actuala exclusiv prin intermediul Call Center-ului si in unitati.
CEC Bank: Hotararea cu o ATENTIONARE de Ultim Moment Transmisa Clientilor
Conform celor de la CEC Romania, a fost dezactivata in mod oficial inclusiv inregistrarea si solicitarea codurilor de activare eToken prin intermediul aplicatiei de Internet Banking, astfel ca e bine sa stiti despre aceste restrictii importante care sunt impuse de catre institutia financiara in acest moment.
CEC Romania ofera aceste detalii la ora actuala pentru ca exista un numar foarte mare de clienti care au nevoie de aceste servicii in momentul de fata, deci eliminarea lor cu siguranta va genera probleme pentru destule persoane, asa ca e important sa stiti si ce optiuni aveti pentru a beneficia partial de ele.
Vă informăm că posibilitatea de solicitare a codurilor de activare a serviciului de Mobile Banking prin intermediul aplicației CEC app este dezactivată. Activarea se poate efectua în Call Center-ul CEC Bank și în unități. De asemenea, a fost dezactivată temporar posibilitatea de a înregistra/solicita noi coduri de activare eToken prin intermediul aplicației Internet Banking Home CEConline.