Netflix a publicat o serie de explicatii oficiale foarte importante pentru abonatii din toata lumea, iar asta pentru ca foarte multa lume trebuie sa stie ce se intampla in momentul in care exista tranzactii necunoscute in conturile noastre bancare, dar care au legatura cu platforma de streaming video la cerere.
Netflix vrea sa ii ajute pe toti abonatii sa isi dea seama ce se intampla cu tranzactiile care au legatura cu platforma de streaming video la cerere, inainte ca ei sa contacteze echipele de ajutor ale companiei, mai ales ca din Romania acest lucru este extrem de dificil, din pacate.
Tranzactii nerecunoscute sau neautorizate de la Netflix
Dacă aveți taxe pe extrasul dvs. de la Netflix la care nu vă așteptați, urmați pașii de mai jos care se aplică.
Este posibil ca cineva să fi deschis un cont cu metoda dvs. de plată
Dacă nu v-ați înscris niciodată la Netflix sau bănuiți că cineva vă folosește informațiile de plată pentru un cont Netflix fără consimțământul dvs., vă rugăm să ne contactați imediat.
Este posibil ca banca dvs. să fi actualizat informațiile cardului dvs. de credit sau de debit
Băncile pot actualiza automat numerele cardurilor de credit sau de debit atunci când este emis un card nou. Această actualizare permite debitarea cardului dvs. în continuare, chiar dacă a expirat. Puteți elimina sau actualiza informațiile dvs. de plată în orice moment din pagina Contului dvs.
Tranzactii duble pentru abonamentul de Netflix
Există câteva motive diferite pentru care este posibil să vedeți mai multe taxe pentru Netflix pe factura dvs.:
Ați adăugat recent o metodă de plată în contul dvs
Dacă ați adăugat recent o metodă de plată și vedeți mai multe debitări în aceeași zi, una dintre taxe este probabil o reținere a autorizației.
Reținerile de autorizare sunt folosite pentru a verifica dacă o metodă de plată este bună.
Ți-ai schimbat recent planul sau data de facturare
Dacă ați trecut recent la un plan cu preț mai mare, modificarea planului intră în vigoare imediat, astfel încât să vă puteți bucura de toate funcțiile adăugate. Deoarece Netflix este un serviciu preplătit, data dvs. de facturare se va modifica în funcție de soldul rămas al ultimei plăți. Acest lucru are ca rezultat o dată de facturare anterioară, care poate apărea în aceeași lună cu factura anterioară.