WhatsApp anunta in mod oficial, pentru utilizatorii de telefoane iPhone si Android din intreaga lume, o serie de masuri importante, iar asta in conditiile in care vorbim despre ceea ce se face pentru detectarea oricarui tip de incalcari ale regulilor de utilizare ale platformei de mesagerie.
WhatsApp explica mai jos tot ceea ce ar trebui sa stie oamenii care folosesc platforma de pe iPhone si Android acum, iar asta pentru ca oricand pot fi tinta unor masuri luate de catre platforma, daca incalca regulile pentru utilizarea acesteia, indiferent cum se intampla acest lucru.
Despre detectarea încălcărilor
Pentru a asigura conversații sigure și de înaltă calitate pe aplicația WhatsApp Business și Platforma WhatsApp Business, este important ca toate companiile și furnizorii de soluții de afaceri să înțeleagă și să respecte Termenii și condițiile WhatsApp Business și politicile WhatsApp Business și Comerț.
Deoarece mesajele WhatsApp sunt criptate de la capăt la capăt, folosim informații despre dvs. de la utilizatorii WhatsApp, informații din contul dvs. de afaceri și înregistrare și alte informații pentru a identifica când o companie sau un Furnizor de soluții de afaceri poate încalca politicile respective.
Când un utilizator blochează sau raportează o afacere sau un mesaj de la o companie
Atunci când o afacere este blocată sau raportată de un utilizator, WhatsApp primește ultimele cinci mesaje trimise utilizatorului de către compania raportată, grupul sau ID-ul utilizatorului raportat, informații despre când a fost trimis mesajul și tipul de mesaj trimis (imagine, video, text etc.). Aflați mai multe despre blocarea și raportarea utilizatorilor pe WhatsApp în acest articol.
Când informațiile de profil sunt trimise sau actualizate
WhatsApp poate efectua, de asemenea, recenzii folosind informațiile utilizatorului pentru a determina dacă un cont încalcă politicile de afaceri sau comerț.