BCR Romania, una dintre principalele institutii financiare care activeaza la ora actuala in Romania, a decis sa-i anunte pe clienti in legatura cu o serie de schimbari importante pe care le-a facut, si despre care trebuie sa stie cei care-i folosesc serviciile, deoarece vor putea sa profite de pe urma lor chiar acum.
BCR Romania a implementat in cadrul website-ului sau un sistem special care ne permite sa aflam in timp real cate persoane asteapta pentru a discuta la telefon cu unul dintre reprezentantii bancii, dar si cat avem de asteptat pana in momentul in care ni se va raspunde la telefon, informatii foarte importante.
BCR Romania: IMPORTANTA Schimbare pentru Multi dintre Clientii Romani
Ceea ce face BCR nu este o premiera pentru clientii din toata Romania, iar asta pentru ca si alte banci ofera informatii de acest gen, doar ca ele abia acum sunt oferite de catre aceasta banca, dupa o asteptare foarte lunga pentru multi dintre romanii care asteptau sa discute cu un reprezentant al bancii.
BCR vrea sa ii ajute cat mai mult pe clientii sai sa se bucure de servicii care sa le ofere experiente cat mai bune, iar ceea ce vedem acum ne arata ca putem sa benfeiciem de posibilitatea de a afla in avans daca merita, sau nu, sa asteptam sa discutam cu un reprezentant al bancii prin intermediul sistemului de contact telefonic.
Contactează-ne oricând și de oriunde, în funcție de metoda convenabilă. Din România: *2BCR (*2227). Număr cu tarif normal, disponibil 24/7 pentru card și internet banking sau Luni-Duminică, 08-22:00, pentru orice informații despre produsele tale.
Din străinătate: +4021.407.42.00. Număr cu tarif normal, disponibil 24/7 pentru card și internet banking sau Luni-Duminică, 08-22:00, pentru orice informații despre produsele tale. În cazul în care este necesar, te contactăm de pe numărul 0373.514.227.