E.ON, unul dintre grupurile cele mai mari de energie din Romania la ora actuala, a decis sa le transmita tuturor romanilor o cerere foarte importanta, despre care trebuie sa stie chiar acum, iar asta deoarece in atentia lor este adusa o masura menita sa duca la imbunatatirea serviciilor care le sunt oferite.
E.ON explica mai jos faptul ca asteapta de la romanii din toata tara informatii cu privire la functionalitatile pe care ei ar dori sa le aiba disponibile in cadrul platformei E.ON MyLine in momentul de fata, in baza cererilor facute de catre oameni urmand a fi luate si decizii pentru integrarea lor undeva in viitor.
E.ON: Cererea IMPORTANTA pentru Clienti, ce Transmite OFICIAL Compania!
Cei de la E.ON Romania pun in aplicare aceasta initiativa importanta pentru a le asigura romanilor experiente mult mai bune cand vine vorba despre serviciile pe care le ofera, iar asta pentru ca in cazul furnizarii de electricitate si gaze naturale, este oricand loc de mai bine, din multe puncte de vedere.
E.ON Romania ofera pentru clientii romani o platforma online prin care isi pot administra serviciile de gaze naturale si electricitate, insa si o aplicatie pentru iPhone si Android prin care pot face acelasi lucru, iar cererile de acum pot duce la implementarea de functii noi in cadrul ambelor, in viitor.
#๐๐ฌ๐ค๐๐๐ – ๐๐ซ๐๐ฆ ๐ฌ๐ฬ ๐ญ๐ ๐๐ฌ๐๐ฎ๐ฅ๐ญ๐ฬ๐ฆ! Suntem aici sฤ aflฤm ศi sฤ rezolvฤm nevoile tale รฎn legฤturฤ cu serviciile noastre. Deschidem seria #AskEON cu o รฎntrebare despre contul tฤu de client: ๐๐ ๐๐ฎ๐ง๐๐ญฬฆ๐ข๐จ๐ง๐๐ฅ๐ข๐ญ๐๐ญ๐ ๐ญฬฆ๐ข-๐๐ข ๐๐จ๐ซ๐ข ๐ฌ๐ฬ ๐ ๐ฬ๐ฌ๐๐ฌฬฆ๐ญ๐ข ๐ขฬ๐ง ๐.๐๐ ๐๐ฒ๐ฅ๐ข๐ง๐ ?ย Lasฤ-ne sugestiile tale รฎntr-un comentariu ศi noi รฎศi rฤspundem ศi cฤutฤm sฤ le punem รฎn aplicare!