DIGI RCS & RDS: Mesajul Oficial IMPORTANT in ATENTIA Clientilor din Toata Romania!

DIGI RCS & RDS Mesajul Oficial IMPORTANT ATENTIA Clientilor Toata Romania

DIGI RCS & RDS aduce in atentia clientilor din toata Romania un mesaj foarte important despre care toti oamenii ar trebui sa stie, iar aici vorbim despre fraudele care au in continuare loc si care pot pune in pericol foarte multe persoane, totul din cauza faptului ca multi oameni nu stiu cum sa se protejeze.

DIGI RCS & RDS explica mai jos cum se desfasoara fraudele prin intermediul concursurilor false, ori a altor tipuri de inselaciuni pe care noi nu ar trebui sa le ignoram, iar asta pentru ca riscam sa devenim victimele celor care nu vor altceva decat sa ne faca rau, iar din pacate exista multi oameni in aceasta situatie.

Compania RCS & RDS își informează abonații că nu desfășoară niciun concurs care să implice câștiguri în bani și pentru care, intrarea în posesie a premiului, să presupună o cheltuiala din partea câștigătorului sau simplă lui prezența în reprezentantă unei bănci pentru a ridica premiul în bani.

Pentru a nu deveni victimele unor posibile tentative de fraudă/înșelăciune, RCS & RDS le recomandă clienților săi să nu dea curs solicitărilor primite prin: telefon din partea unor persoane necunoscute sau care pretind că sunt angajați ai companiei, email, SMS sau prin intermediul unor scrisori din partea companiei. În cazul organizării unor concursuri, tombole sau promoții, RCS & RDS le aduce la cunoștință abonaților săi, prin mijloacele interne de comunicare (site-urile companiei, canalele social media, posturile sale de televiziune, etc.). Totodată își anunța permanent câstigatorii folosind aceleași canale de comunicare.

Exemple de posibile tentative de fraudă/înșelăciune cu care vă puteți confrunta:

  • Vi se solicită informații confidențiale (precum CNP, serie și număr de buletin, conturi bancare, parole) pentru că ați câștigat un premiu, pentru anumite verificări în baza de date sau pentru a-ți fi răsplătită fidelitatea;
  • Sunteți rugați să efectuați o plată bancară pentru a putea intra în posesia premiului;
  • Vi se solicită să vă prezentați la ghișeul unei bănci pentru a intra în posesia premiului;
  • Vi se solicită să reîncărcați cartele preplătite pentru a intră în posesia premiului;

RCS & RDS vă recomandă:

  • Să vă asigurați că într-adevăr ați participat la un concurs cu premii oferite de RCS & RDS;
  • Să cereți mai multe detalii cu privire la concursul/evenimentul/campania în urmă căruia/căreia ați fi putut câștiga bani sau orice alt premiu care presupune din partea dvs.achitarea unui avans;
  • Să nu comunicați informații personale confidențiale (precum CNP, serie și număr de buletin,
  • Să nu faceți plăți bancare către beneficiari pe care îi cunoașteți doar prin telefon;
  • Dacă identificați o tentativă de fraudă/înșelăciune, vă rugăm să va adresați organelor de Poliție.
  • Pentru informații referitoare la oferte, promoții, tombole și concursuri RCS & RDS, clienții sunt rugați să între în legătură telefonică cu un reprezentant al companiei la Infoline: 03xx 400 401, unde „xx” reprezintă prefixul județului din care apelează, sau telefonic la Infoline București 031 400 4414.