WhatsApp este, de departe, una dintre cele mai populare platforme de mesagerie din intreaga lume, fiind folosita de miliarde de oameni de pe intreaga planeta, insa cei care o utilizeaza de pe iPhone sunt vizati de un anunt foarte important, care ar trebui sa fie in vederea lor chiar in acest moment.
WhatsApp explica mai jos ceea ce se intampla in momentul in care nu putem restaura o copie de rezerva din iCloud pe un telefon iPhone, iar asta deoarece este bine sa stim ce se intampla intr-o situatie de acest gen, si de ce nu ne putem bucura de conversatiile pe care le-am salvat in prealabil.
Nu se poate crea sau restaura o copie de rezervă din iCloud
Nu se poate crea o copie de rezervă
Dacă nu puteți crea o copie de rezervă iCloud:
- Verificați că sunteți conectat cu ID-ul Apple pe care îl utilizați pentru a accesa iCloud.
- Verificați că iCloud Drive este pornit. Accesați Setările iPhone > atingeți-vă numele > iCloud > verificați dacă iCloud Drive este pornit.
- Opriți și reporniți iCloud Drive. Accesați Setările iPhone > atingeți-vă numele > iCloud > dezactivați și porniți iCloud Drive.
- Dacă ați activat iCloud Drive pentru orice dispozitiv care folosește ID-ul Apple, actualizați la iOS 12 sau mai nou pentru a crea o copie de rezervă.
Verificați că aveți suficient spațiu disponibil pe contul dvs. iCloud pentru a crea o copie de rezervă. Trebuie să aveți cel puțin de 2,05 ori spațiul disponibil în contul dvs. iCloud decât dimensiunea reală a copiei de rezervă. - Dacă încercați o copie de rezervă într-o rețea de date celulare, activați utilizarea datelor celulare pentru iCloud.
- Efectuați o copie de rezervă manuală accesând Setări WhatsApp > Chat-uri > Backup chat > Backup acum.
- Încercați să faceți backup manual pe o altă rețea. De preferință rețeaua la care vă conectați cel mai mult.
Nu se poate restabili o copie de rezervă
Dacă nu puteți restabili o copie de rezervă iCloud:
- Verificați că încercați să restaurați datele de pe același număr de telefon și de pe același cont iCloud pe care a fost creată copia de rezervă.
- Dacă restabiliți o copie de rezervă criptată end-to-end, utilizați parola sau cheia corectă.
- Verificați că există suficient spațiu pe iPhone pentru a restabili copia de rezervă. Trebuie să aveți cel puțin de 2,05 ori spațiul disponibil în contul iCloud și pe telefon decât dimensiunea reală a copiei de rezervă.
- Dacă backup-ul a fost creat folosind iCloud Drive, veți putea restabili acea copie de rezervă numai pe un iPhone cu iOS 12 sau mai nou.
- Dacă ați activat iCloud Drive pentru orice dispozitiv care folosește ID-ul Apple, nu veți putea restabili datele de pe iPhone decât dacă are iOS 12 sau mai nou.
- Încercați restaurarea dintr-o altă rețea. De preferință rețeaua la care vă conectați cel mai mult.
- Opriți și reporniți iCloud Drive. Accesați Setările iPhone > atingeți-vă numele > iCloud > dezactivați și porniți iCloud Drive.
- Deconectați-vă de la iCloud și reporniți-vă iPhone-ul oprindu-l și pornindu-l. Apoi, reconectați-vă la iCloud și încercați din nou restaurarea.